گام به گام ارزهای دیجیتال

Step by step DIGITAL CURRENCIES

نویسنده :
اشکان غلامی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 160
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 240
ویرایش : 0 شابک 9786001865336
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : ارز دیجیتال

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست
105,000

5 %

قیمت : 99750 تومان

همواره، شنیده و دیده ایم که تکنولوژی را نمی توان انکار کرد و نمی توان مانع پیشرفت یک تکنولوژی بود. تاکید این صحبت بارها و بارها در موارد مختلف مانند تکنولوژی برق، اینترنت و . دیده شده است. بلاکچین و ارزهای دیجیتال هم تکنولوژی های جدیدی محسوب می شـوند که ممکن است در آینده ای نه چندان دور جایگزین کارت های بانکی اعتباری و پول های کاغذی فعلی شوند.

به دلیل محدود بودن منابع فارسی معتبر در این حوزه، بـه عنـوان یک معلم وظیفـه خـود دانستیم تا تجربیات و دانش خود را در قالب یک کتاب با علاقـه مـنـدان ایـن حـوزه بـه اشـتراک بگذاریم.

دنیای ارزهای دیجیتال، امکان کسب درآمد دلاری و به وجود آوران کسب وکارهای مختلف را فراهم کرده است، بااین حال، این حوزه خالی از ریسک و خطر نیست. پس، همه علاقه مندان به این حوزه باید آموزش ببینند و از تجربیات افراد دیگر استفاده کنند.

البته، در هر گام از این مسیر ده گامی، مطالبی کاربردی و موردنیاز را آموزش داده ایم. در گام های ابتدایی، سعی کرده ایم مفاهیم ابتدایی را برای خوانندگان این کتاب گردآوری کنیم تا با تسلط بر این مفاهیم، در گام های پیشرفته تر که جنبه های عملی بیشتری دارند، دچار مشکل نشوند. در گام اول، مطالب و مفاهیم اولیه ای را گنجانده ایـم کـه هـر فـعـال و علاقـه مـنـد ارز دیجیتالی باید نسبت به آنها آگاهی داشـته باشـد؛ مفاهیمی مثـل، بلاکچین، انـواع ارزهای دیجیتال، لغات اختصاصی و...؛ سپس، پایه و شالوده آغازین گام اول خواهد بود.

فهرست:

گام 1: آشنایی با مفاهیم و اصطلاحات

گام 2. انواع کلاهبرداری و نحوه شناسایی آن ها

گام 3. آشنایی با استیک و استخراج رمزارزها

گام 4. کیف پول های ارز دیجیتال

گام 5. صرافی های ارز دیجیتال

گام 6. عرضه اولیه ارز دیجیتال و ارزهای دیجیتال رایگان “ایردراپ”

گام 7. کوین مارکت کپ

گام 8. تحلیل بنیادی در دنیای رمزارزها

گام 9. تحلیل درون زنجیره ای و داده های ارزشی

گام 10. موفقیت با مدیریت سرمایه

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...