سود حاصل از کریپتو؛ راهنمای تخصصی شما برای آزادی مالی از طریق سرمایه گذاری های آنها در رمز ارزها

Crypto Profit, your expert guide to financial freedom through cryptocurrrncy investing

نویسنده :
پیتر برایانت
مترجم :
عسگر پاک مرام داود نظری
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 174
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 270
ویرایش : 0 شابک 9786008401896
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : ارز دیجیتال

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 80,000تومان

به موازات پیشرفت علم، مسیرهای جدید سرمایه گذاری در رمز ارزها برای سرمایه گذاران ریسک پذیر هموار شده است. ارزهای رمز پایه یکی از جذاب ترین اختراعاتی است که جهان تاکنون شاهد آن بوده است، سطح پیچیدگی های خاص فنی و اقتصادی نشان دهنده اوج نبوغ انسانی است. به طور معمول، اختراعات جدید قابل توجهی که مسائل مهم را حل می کنند، تمایل به جذب سرمایه گذاری هنگفتی دارند. پیچیدگی رمز ارزها در مورد سایر سرمایه گذاری ها نیز صادق است. پذیرش ریسک و نحوه برخورد با آن در تمام بازارها و سرمایه گذاری ها وجود دارد. افراد ممکن است به دلایل مختلفی به سرمایه گذاری هایی چون سرمایه گذاری در رمز ارز رجوع کنند. با توجه به نوسانات بالای بازار رمزارز تحلیل آن دارای اهمیت ویژه ای است. بر این اساس، کسب توانایی تحلیل و خواندن نمودار و... از جمله آموزش های مقدماتی و مهارت های موردنیاز برای شروع سرمایه گذاری و ورود به چنین بازارهایی است. با این رویکرد می توان بهترین استراتژی برای کسب بیشترین سود و کمترین زیان را در پیش گرفت.

از دست دادن پول شوخی نیست، اما ورود به سرمایه گذاری و انتظار اینکه هرگز ضرر نکنید، غیر واقعی است. از آنجایی که سرمایه گذاری در رمز ارز دارای پیچیدگی است، مطالب پیرامون آموزش های کاربردی آن نیز دارای پیچیدگی های خاص می باشد. چنانچه مطالب و کتب آموزشی مناسب برای این نوع از سرمایه گذاری ها وجود نداشته باشد، افراد در مورد کسب اطلاعات و آگاهی های لازم از این بازار دچار مشکل خواهند شد. از این رو، مترجمان این اثر بر آن شدند تا کتاب هایی را در راستای آموزش و تحلیل انواع بازارهای مالی تهیه و به جامعه دانشگاهی، سرمایه گذاران بالقوه و بالفعل و سایر علاقه مندان ارائه کنند.

اولین اثر در راستای حصول به این مهم، کتاب "اشتباهات بزرگ: بهترین سرمایه گذاران و بدترین سرمایه گذاری های آنها با هدف آشنایی با اشتباهات و تجربیات سرمایه گذاران بزرگ به رشته تحریر درآمد. در ادامه کتاب حاضر با اهداف ارائه مبانی، مفاهیم، مباحث، نکات و ابزارهایی برای سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها و حصول نتیجه خوب مورد توجه قرار گرفت تا با ارائه نکات آموزشیف فرد را در تحلیل نمودارها، کسب اطلاعات مورد نیاز در مورد رمز ارزها، نوسانات، حرکات و رفتار قیمتی و سایر آموزش هایی که برای ورود به فعالیت در عرصه بازار رمزارزها لازم است، یاری دهد.

فهرست:

شما سرمایه گذاری رمزارز را آن طور که باید جدی نمی گیرید

یک سیستم خراب (و نحوه تعمیر آن)

نقص مهم ارزهای فیات .

راننده و خندق

بلاکچین

بلاکچین مانع از کشته شدن شما توسط کاهو می شود

مسئله دو بار خرج کردن (دابل اسپندینگ)

چرا افزایش قیمت محتمل است؟

ماینینگ (استخراج ارز دیجیتال): اثبات کار و اثبات سهام (نفع)

هاوینگ

ریپل (XRP) .. XRP: رمزارز یکپارچه بین المللی

استیبل کوین: هاف وی هاوس

شیوه ارزش گذاری یک رمزارز

ارزش و قیمت مترادف هم نیستند

سهم بازار

حجم تراکنش

تیم توسعه و چرخه به روزرسانی

اجتناب از کوین های تقلبی

آیا رمزارز در صرافی های اصلی موجود است؟ .

آیا وایت پیپر وجود دارد؟

از چه طریقی با رمز ارز آشنا شده اید؟

معامله و سرمایه گذاری

ریسک نامتقارن و همبستگی

و...

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...