راهنمای کیفیت آب

The water quality handbook

نویسنده :
دیوید بیمن پل سانجر تد آر. لینگل
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 66
نوع جلد / قطع: شومیز / رحلی وزن: 180
ویرایش : شابک 9786005106183
موضوع اصلی : گردشگری و هتلداری موضوع فرعی : هتلداری

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 322,000تومان

نود و هشت درصد از هر فنجان قهوه، آب است. طعم قهوه ازاین‌رو ارتباطی مستقیم با طعم آبی که برای جوشاندن بکار می‌رود، دارد. از این رو مهمترین متغیر در آماده‌سازی قهوه آب است که توجه کمی به آن شده است. آب می‌تواند هم به‌عنوان کاتالیزور عمل کند که طعم قهوه را بهبود بخشد و هم می‌تواند مانع از این کار گردد. آگاهی از چگونگی و چرایی این امر، ابزاری فوق العاده درجهت تهیه قهوه ایده‌آل را فراهم می‌نماید.

در حرفه¬ی قهوه، کیفیت‌ دم‌آوری، خاستگاه واقعی دانه‌های قهوه را منعکس می‌کند و تمامی ظرافت و لطافت قهوه را نمایان می‌سازد. آگاهی از تاثیر آب بر عملکرد و طول عمر تجهیزات نیز دارای اهمیت است.

هدف این کتاب، فراهم نمودن درکی اساسی از آب، کمک به یافتن راهی مقرون به صرفه برای تصفیه آب، و اطمینان از اینکه آنچه برای تصفیه آب انجام داده‌اید تاثیرگذار است. امید است در روند این کتاب به این نتیجه برسید که آب یکی از قابل کنترل‌ترین جنبه‌های افزایش کیفیت در جهت تهیه قهوه کامل و ایده‌آل را فراهم می نماید.

این کتاب محصولی مشترک از تلاشهای پال سانگر و دیوید بیمن است، که تحت نظارت کمیته استاندارد فنی انجمن تخصصی قهوه آمریکا ارائه شده است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...