اصول نوسان گیری در بازارهای مالی؛ راهنمای مبتدیان برای استفاده از ابزارها و استراتژی های مالی

YTC Price action trader

نویسنده :
زهرا صمصامی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 228
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 320
ویرایش : 0 شابک 9786001865626
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : استراتژی های سرمایه گذاری

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه
165,000

5 %

قیمت : 156750 تومان

کتاب اصول نوسان گیری در بازارهای مالی استراتژی های خاص و کاربردی نویسنده را ارائه می دهد که طی سالها فعالیت در بازارهای و جمع آوری تجارب مفید همراه با نتیجه گیری های سود آور بوده، از این رو می تواند به عنوان راهنمایی برای معامله گران، جرقه ای از ایده های متفاوت و خلاقانه ، در ذهن خواننده ایجاد کند.

بخش متمایز این کتاب نسبت به سایر کتب نوسانگیری، ارائه ابزار رایگان و معتبر با قابلیت دسترسی آسان است، که صرف نظر از ارائه اطلاعات مفید، امکان تبادل نظر و دانش در بین معامله گران سراسر دنیا، فراهم می کند. از این رو بانک اطلاعاتی غنی به شمار رفته که بدون پرداخت کوچک ترین هزینه، داده های مفید مورد نیاز فعالین بازار، چه حرفه ای و چه مبتدی، ارائه می کند.

نویسنده ی این کتاب علاوه بر بیان بخش های متفاوت آنالیز های تکنیکال و اطلاعات نموداری، مباحث مربوط به تحلیل بنیادی را بیان داشته و با تاکید بر اهمیت مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار به کمک ابزارها و استراتژی های همه جانبه، برگستردگی دید خواننده نسبت به بازار های مالی، تاثیر گذاشته و با یادآوری نکات مهم هر فصل در پایان آن، امکان مرور سریع آنها را فراهم کرده است.

در انتهای کتاب ضمیمه ای از واژگان پرکاربرد و تخصصی بازارهای مالی قرار گرفته که با بیانی روان، مفهوم هر واژه توضیح داده شده است. این واژگان نه تنها در زمینه ی نوسانگیری بلکه در دیگر جنبه های بازار سرمایه، موجب ارتقا و پیشرفت دانش خوانندگان می شود.

کتاب " اصول نوسانگیری" با بیان زیر ساخت این دانش، سعی در ارتقای عملکرد معامله گران علاقه مند به معاملات نوسانی داشته و با توجه به اینکه اساس دانش نوسانگیری قابل تعمیم به سایر انواع معاملات است، میتوان با فراگرفتن این اصول و اعمال اشتراکات آنها در انواع دیگری از معاملات به دستاوردهای مفیدی رسید.

فهرست:

فصل 1: معرفی

فصل 2: معاملات نوسانی چیست؟

فصل 3: ابزار و پلتفرم های معاملات نوسانی

فصل 4: ابزار مالی معاملات نوسانی

فصل 5: مدیریت ریسک و حساب

فصل 6: تحلیل بنیادی

فصل 7:تحلیل تکنیکال و تحرکات قیمت

فصل 8: تحلیل تکنیکال و اندیکاتورها

فصل 9: تحلیل تکنیکال و الگو ها

فصل 10: اصول راهنمای معاملات نوسانی

فصل 11: قوانین معاملات نوسانی

فصل 12: استراتژی های معاملات نوسانی

فصل 13: نقاط ورود و خروج

فصل 14: روتین یک معامله گر نوسانی

فصل 15: افکار نهایی

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...