راهنمای کامل تحلیل حجم قیمت

A Complete Guide to Volume Price Analysis

نویسنده :
آنا کولینگ
مترجم :
فرزاد رضایی مهدی میرزایی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 282
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 410
ویرایش : 0 شابک 9786001864407
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : استراتژی های سرمایه گذاری

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 225,000تومان

این دومین کتاب از کتابهای پول هوشمند است (کتاب اول: استاد بازارها)، که گام به گام مفاهیم ارزشمند و کارای سبک تحلیلی معاملاتی آقای ریچارد وایکف را به ما می آموزد. شیوه ی وایکف یکی از بهترین و کاراترین شیوه های تحلیلی و معاملاتی است که آموختنش نیاز به تمرکز و تمرین بسیار دارد.

امروزه بسیاری می کوشند تا شیوه های گوناگون تحلیلی را با هم ترکیب کنند. و به فرمولی جادویی (جام مقدس) دست یابند تا بتواننـد تمـامی بازارهـا را بـدون خطا تحلیل کنند؛ در حقیقت چنین کاری شدنی نیست و تنها نتیجه اش هدر رفت زمان است. آنچه اهمیت دارد درک این است که یادگیری باید متمرکز و همراه با تمرین و تکرار پیوسته باشد تا سرانجام به کارآزمودگی ختم شود.

سری کتابهای پول هوشمند کمک مان می کنند تا شیوه ی وایکف را اصولی بیاموزیم. در دو کتاب نخست، بر درک کنش قیمت و پیوندش با حجـم معاملات تمرکز داریم تا شالوده ی این شیوه به درستی پی ریزی شود. در ادامه ی این سری کتابها بر درک ساختارها و رویدادهای وایکف خواهیم پرداخت و سرانجام به رویکردهای عملی استفاده از این شیوه ی معاملاتی خواهیم پرداخت.

این کتاب برای چه کسانی مناسب است؟

اگر اکنون در تکاپو برای رسیدن به موفقیت هستید و پی برده اید که معاملات تان پراسترس و احساسی است این کتاب برای تان مناسب است. پس از خواندن این کتاب، درمی یابید که چگونه این احساسات را برای همیشه از خودتان دور کنید. ازآنجاکه همه ی تصمیمات تـان بـر پایه ی منطق و عقل خواهد بود، به معامله گری خودباوری و به دوراز احساسات تبدیل خواهید شد. خواهید توانست، حرکت بعدی بازار را به سرعت، به آسانی و با خودباوری پیش بینی کنید دستاورد خودباوری، موفقیت است و از موفقیت، ثروت به دست می آید. هرگاه به دوراز احساسات معامله کنید خواه معامله گر باشید یا سرمایه گذار، در هر بازاری موفق خواهید شد. بله از جمله در بازار فارکس! این کتاب را کسی نوشته است که بیش از شانزده سال هر روز، تجربه ی معامله با این رویکرد را دارد بنابراین از کسی می آموزید که کارآزموده ی این کار است.

کتاب راهنمای کامل تجزیه و تحلیل حجم قیمت همه ی آنچه را برای به کارگیری VPA معاملات تان باید بدانید، به شما می دهد. هر فصل، پایه ی فصل بعدی است که در ابتدای کتاب مبانی پایه ی قیمت و حجم، پیش از پیوند دادن شان با استفاده از مثال های ساده و روشـن بررسی می شوند. هنگامی که این کتاب را ژرف تر می خوانید، به تدریج به این شناخت می رسید که تجزیه و تحلیل حجم قیمت در همه بازارها و چارچوبهای زمانی کمک تان خواهد کرد.

فهرست:

فصل 1: در دنیای معامله گری هیچ چیز تازه ای وجود ندارد

فصل 2: چرا حجم؟

فصل 3: قیمت

فصل 4: تحلیل حجم قیمت-مبانی پایه

فصل 5: تحلیل حجم قیمت: ساختن تصویر

فصل 6: تحلیل حجم قیمت: یک سطح بالاتر

فصل 7: حمایت و مقاومت

فصل 8: روندهای پویا و خطوط روند

فصل 9: حجم در قیمت{{VPA

فصل 10: مثال هایی از تحلیل قیمت حجم

فصل 11: جمع بندی مطالب

فصل 12: حجم و قیمت-یافته های تازه

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...