زبان تخصصی طبیعت گردی

نویسنده :
کیانوش محرابی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 140
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 230
ویرایش : شابک 9786227239973
موضوع اصلی : گردشگری و هتلداری موضوع فرعی : گردشگری و جهانگردی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 80,000تومان

راهنمایی یکی از کهن ترین پیشه هایی است که انسان ها داشته اند این حرفه تا به امروز وجود داشته و در آینده نیز به حیات خود ادامه خواهد داد. انسان ها در مواجهه با محیط های بیگانه و غریب به افرادی نیاز دارند که به آنها در درک نمادها، نشان ها، داستان ها، و وقایع ناآشنا کمک کنند. این افراد همان راهنمایانی هستند که امروزه گردشگران را در سفرهای خود به نقاط گوناگون و بازدید مکان های مختلف همراهی می کنند.

اکنون آحاد جامعه متفق القول اند که راهنمایان گردشگری علاوه بر آن که از مهمترین بازیگران صنعت گردشگری هستند، نقشی حیاتی در حفظ و انتقال ارزش های میراثی و ماندگار ما به نسل های آتی بر عهده دارند. میراث گران بهای فرهنگی و طبیعی ایران زمین تجلی گاه پیوندها و اشتراکات ما ایرانیان هستند و راهنمایان گردشگری پاسدارانی اند که قرار است با تفسیر روح انگیز خود، جاودانگی این میراث بی همتا را تضمین کنند.

این وظیفه ای به غایت خطیر است. از این رو، ضروی است که در انتخاب و پرورش راهنمایان گردشگری بیشترین دقت و وسواس به خرج داده شود. بر پایه همین تفکر، دوره های کوتاه مدت آموزش راهنمایان شامل راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، راهنمایان طبیعت گردی و راهنمایان تخصصی، شکل گرفته است. هدف این دوره ها، تربیت راهنمایانی است که بتوانند گردشگران داخلی و خارجی را در سفرهای خود به اقصی نقاط ایران زمین، همراهی کنند و راز و رمزهای نهفته در میراث مان را برای آنها بگشایند و تجربه هایی خاطره انگیز برای آنها رقم بزنند.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...