رازهای ترید غیراحساسی؛ چگونه در بازارهای مالی سود مستمر کسب کنیم

The Secrerets to Emotion Free Trading; How to Consistently act in your own Best Interest With your Off-the-floor Trading

نویسنده :
لری لوین
مترجم :
امیر میکائیل زاده
نوبت و سال چاپ : 1 / 1400 تعداد صفحات : 130
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 210
ویرایش : 0 شابک 9786229874165
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : روانشناسی بازار

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 110,000تومان

این کتاب به سه بخش تقسیم شده است. بخش اول؛ با عنوان به چه مهارتهایی نیاز دارید:

به تشریح مهارت های لازم جهت موفقیت در بازار می پردازد که به اعتقاد من برای موفقیت در معامله گری به آنها نیاز خواهید داشت. این موارد ایده هایی مانند تعیین و دستیابی به اهداف، برنده و بازنده فعال بودن، اجرای بی عیب و نقص معاملات و ... را شامل می شود.

بخش دوم ((به چه مهارت هایی نیاز ندارید)) نام دارد. در این بخش فصل آرزو، امید و دعا گنجانده شده است. همچنین در آن فصلی به نام ((ترید انتقامی)) نیز وجود دارد. فصل دیگر ((احساسات: ترس، خشم و طمع)) نام دارد. این بخش به شما کمک می کند تا مواردی که باعث عدم موفقیت شما در بازار می شود را کنار بگذارید.

بخش سوم از ایدههای دکتر ماکسول مالتز الهام گرفته شده است که سالها پیش اصطلاح سایکو سایبرنتیک را ابداع کرد. این بخش «خودسازی» نام دارد و پیش زمینه ای درباره نحوه ی عملکرد سایکو - سایبرنتیک ارائه می دهد نتایج معاملاتی خود را بهبود ببخشید. این بخش مهمترین قسمت کتاب است: که با تمرین های گام به گام شما را با نحوه کسب نتایج عالی در بازار آشنا می کند تا با جنبه های احساسی معامله به بهترین شکل ممکن رو به رو شوید. همه این تمرین ها، بر اساس آثار دکتر ماکسول مالتز و علم سایکو - سایبرنتیک هستند.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...