تاثیر؛ روانشناسی متقاعدسازی

نویسنده :
رابرت بی. چالدینی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 9 / 1402 تعداد صفحات : 396
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 380
ویرایش : شابک 9786006958583
موضوع اصلی : بازاریابی موضوع فرعی : فنون مذاکره و ارائه

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه
239,000

7 %

قیمت : 222270 تومان

آن دسته از افرادی که نمی توانند جواب مثبت از مردم بگیرند، خیلی زود شکست می خورند. آن هایی که این توانایی را دارند باقی می مانند و به کار خود رونق می بخشند.

تاثیر کتابی کلاسیک درباره((فنون قانع کردن)) است که به توضیح (( بله گفتن)) افراد از منظر روانشناسی می پردازد. این کتاب همچنین در مورد این موضوع است که مدیران چگونه افراد را به انجام کارها تشویق کنند و چگونه در برابر موانع قانع سازی ایستادگی کنند.

دکتر رابرت سیالدینی متخصص برجسته در زمینه گسترش نفوذ و اقناع سریع افراد است. کتاب حاضر حاصل سی و پنج سال تحقیقات دقیق و مبتنی بر شواهد همراه با یک برنامه مطالعه سه ساله در مورد آنچه مردم را به تغییر رفتار سوق می دهد بوده و بارها مورد تحسین قرار گرفته است. این کتاب به مدت بیش از 25 سال در دانشگاه استنفورد تدریس شده و در لیست 12 کتاب برتر مدیریتی دنیا قرار گرفته است.

در کتاب تاثیر شما 6 اصل جهانی و چگونگی استفاده از آن ها برای تبدیل شدن به یک متقاعد کننده ماهر را فرا خواهید گرفت. هر یک از این اصول شش گانه یعنی: (( ثبات رفتار، مقابله به مثل، تایید اجتماعی، صلاحیت، علاقه و کامیابی))، از لحاظ نقششان در جامعه و اینکه چگونه ممکن است یک مجاب گر حرفه ای بتواند نیروی خود را به کار گرفته و با زبردستی آن ها را با هم ادغام کند، مورد بحث قرار گرفته اند.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...