نقشه راه روانشناسی معامله گری؛ راهنمایی برای کمک به معامله گران در یافتن لبه واقعی خود در بازار

The Blueprint To Trading Psychology: A Guide To Help Traders Find Their Real Edge in The Markets

نویسنده :
آلن ادوارد
مترجم :
مهدی شکرانی بایگی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 118
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 150
ویرایش : 0 شابک 9786227775389
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : روانشناسی بازار

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 85,000تومان

پیش گفتار مترجم
در این کتاب به صورت قدم به قدم با مشکلات و مسائل رایج در معامله گری آشنا شده و برای هر کدام راه حل های عملی و تمرین هایی ارائه می شود. خواندن این کتاب به تنهایی به شما کمک چندانی نمی کند. باید مطالب را عمیقا بفهمید، تمرینات آن را به درستی انجام دهید و سعی کنید آن ها را در روتین معامله گری خود بگنجانید.
در انتها باید بدانید که معامله گری در عین سخت بودن، ساده نیز هست. ساده بودن یک چیز به معنی آسان بودن آن نیست. در معامله گری شما باید موارد ساده ای را به صورت دائم تکرار ککنید. مشکل اکثر معامله گران عدم رعایت موارد ساده اما تکراری در معامله گری است.
پیش گفتار نویسنده
وقتی برای اولین بار شروع به کار کردم، تمام اشتباهات را مرتکب شدم و با موانع روانی که بسیاری از معامله گران با آن رو به رو هستند مبارزه کردم. من از طریق تحقیق و توسعه مستمر، موفق شدم به یک معامله گر با ثبات تبدیل شوم.
من در این کتاب قصد دارم تمام چیزهایی که یاد گرفتم و در معامله گری خود به کار بردم که به شخص من در موفقیت کمک کرد را با شما به اشتراک بگذارم. من به اینکه چرا شما این گونه فکر می کنید، روش هایی برای از بین بردن مشکلات با انجام تمرینات و مدل های ذهنی برای بهبود چشمگیر نحوه نگرش و غلبه بر مشکلات می پردازم.
امید من این است که حتی اگر به یک چیز که به بهبود ذهنیت معاملاتی شما کمک می کند دست پیدا کنید، کار ارزشمندی انجام داده ام.
با آرزوی موفقیت برای شما، آلن ادوارد

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...