همه چیز درباره شاخص های بازار

نویسنده :
مایکل سینسر
مترجم :
محمدرضا حسینی پوپک گلابیان
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1400 تعداد صفحات : 236
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 340
ویرایش : 0 شابک 9789642522552
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : استراتژی های سرمایه گذاری

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 155,000تومان

کتاب همه چیز درباره ی شاخص های بازار نوشته مایکل سینسر دارای 4 بخش است:
بخش اول- مشهورترین شاخص های بازار ؛ شاخص های بازاری را که امتحان خود را در گذر زمان پس داده اند معرفی می کند. با استفاده از این شاخصها شما تقریبا قادر خواهید بود تا محیط هر بازار سهامی را بررسی نمایید.
بخش دوم- چگونه معامله گران مسیر و جهت بازار را پیش بینی می کنند نام دارد که یکی دیگر از پر خواننده ترین بخشهای کتاب است. در این بخش در می یابید که معامله گران حرفه ای چگونه از روشهای مختلف برای معامله سهام استفاده می کنند. به احتمال قریب به یقین شما موضوع جدیدی را در این بخش خواهید آموخت.
بخش سوم- درک و شناخت حجم فروش نام دارد که اصول و مبانی حجم فروش را معرفی کرده و در عین حال توضیح می دهد که چگونه معاملات بسامد بالا تمامی قوانین موجود را تغییر می دهند.
بخش چهارم- یک مرحله فراتر است که شامل جمع بندی و نتیجه گیری نهایی می شود. بعنوان یک مورد خاص شما در این بخش خواهید آموخت که در موقعیتهای ضروری بازار چه عملی باید انجام دهید. علاوه بر آن پس از مصاحبه با متخصصان، انجام تحقیق و استفاده از شاخص ها بطور خلاصه آموخته ها و تجارب و اهداف خود را بعنوان نویسنده کتاب توضیح خواهم داد. در نهایت این بخش با منابع مهمی از قبیل مکانهایی که می توان از آنجا کمک دریافت کرد، نمودارهای اضافی، آزمون های پشتیبانی و شاخص ها پایان می یابد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...