چگونه با سیستم معاملاتی ایچیموکو درآمد کسب کنیم؟

How to Make money Trading the Ichimoku System

نویسنده :
باکریشنا سادیکار
مترجم :
اسماعیل نوروزی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 218
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 340
ویرایش : 0 شابک 9786001865930
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : تحلیل تکنیکال

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 195,000تومان

ایچیمو کو کینکو هیو که معمولا به عنوان اندیکاتور ایچیمو کو شناخته می شود، امروزه یکی از قدرتمندترین سیستم های معاملاتی است. ایچیمو کو همانند الگوهای شمعی یا همان کندل استیک ها بخشی دیگر از نوآوری ژاپنی ها است که می تواند با موفقیت قابل توجهی در معامله بازار سهام، کالاها، معاملات آتی، ارزها و اوراق قرضه استفاده می شود. همچنین این سیستم در تمام تایم فریم ها، از هفتگی گرفته تا نمودار یک دقیقه ای، دارای عملکرد بسیار خوبی است. ترجمه ساده نمودار ایچیمو کو به معنای نمودار ((تعادل در یک نگاه)) است. با توجه به ساخت منحصر به فرد ابر ایچیمو کو، که قلب این سیستم است، یک معامله گر می تواند به صورت بصری در یک لحظه تشخیص دهد که نمودار صعودی است یا نزولی! نه فقط این:

*ایچیمو کو به وضوح سطوح حمایت و مقاومت را مشخص می کند، جهت روند را شناسایی می کند، ممنتوم یا حرکت را اندازه گیری می کند و سیگنال های معاملاتی را ارائه می دهد.

*این تنها سیستمی است که دارای نشانگر رو به جلو داخلی (پیش بینی آینده) است.

*نگاهی به نمودارهای ایچیمو کو در بازه های زمانی یا تایم فریم های متعدد می تواند یک اشعه ایکس پویایی را به هر بازاری ارائه دهد.

*نشان می دهد که در چه زمانی باید وارد معامله شویم و همچنین از آن خارج شویم؛ ارائه زمان بندی جهت ورود و خروج به معامله.

امروزه اکثر پلتفرم های معاملاتی و تحلیلی مبتنی بر چارت، ایچیمو کو را به عنوان یک اندیکاتور ارائه می دهند. این کتاب با تجزیه و تحلیل عمیق استراتژی های معاملاتی با درصد احتمال موفقیت بالا و مثال های متعدد در بازارهای سهام، مشتقات، کالاها و معاملات ارزی نشان می دهد که چگونه با استفاده از سیستم قدرتمند ایچیمو کو و نمودارهای ابری کندل استیک، درآمد کسب کنید.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...