حسابرسی کابردی با استفاده از اکسل

نویسنده :
مجتبی رضایی حمید محمدنژاد
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 130
نوع جلد / قطع: شومیز / رحلی وزن: 300
ویرایش : 0 شابک 9786008401957
موضوع اصلی : حسابداری موضوع فرعی : حسابرسی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 85,000تومان

هدف اصلی این کتاب کمک به موسسات حسابرسی و حسابرسان در رسیدگی به سر فصل های مختلف حسابداری در کمترین زمان ممکن و افزایش دقت و کیفیت در رسیدگی به سر فصل های مختلف حسابداری با استفاده از اکسل می باشد.

در تهیه این مجموعه از تجربیات شخصی در مدت انجام حسابرسی در موسسات مختلف حسابرسی بهره گرفته شده است.

این کتاب جهت استفاده کلیه رده های حسابرسی می باشد و در آن روشهای مختلف حسابرسی جهت انجام حسابرسی صورت های مالی تشریح شده است. استفاده روشهای ذکر شده در این کتاب فقط محدود به حسابرسی صورتهای مالی نمی باشد و در اجرای گزارش یافته های عینی نیز کاربرد دارد.

آنالیز حسابها با استفاده از اکسل و عطف دهی متقابل حسابها و در نهایت نتیجه گیری در خصوص یک حساب و یک سرفصل حسابداری با روشهای گفته شده در این مجموعه در کمترین زمان ممکن قابل اجرا می باشد.

در رسیدگی های تشریح شده برای انجام سریع و در نهایت دقت عمل بیشتر حسابرسی از زیر سیستم های مختلف حسابداری از جمله سیستم انبار و فروش که دارای اطلاعات تکمیلی بیشتری در رابطه با اقلام صورت های مالی می باشد، استفاده شده است.

همچنین جهت رسیدگی به حسابها از طریق اکسل و داشتن فایل کامل اسناد حسابداری شرکتهای مورد رسیدگی، نحوه دریافت خروجی به اکسل اطلاعات مالی از سیستم همکاران سیستم که در ایران رایج می باشد تشریح شده است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...