تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه به روش معاملات عرضه و تقاضا؛ چگونه می توان بر نواحی معاملاتی چیره شد؟

Supply and Demand Trading: How To Master The Trading Zone

نویسنده :
فرانک میلر
مترجم :
سپیده عرب
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 188
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 230
ویرایش : 0 شابک 9786004074261
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : تحلیل تکنیکال

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 120,000تومان

درکتاب تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه به روش معاملات عرضه و تقاضا، "فرانک میلر" نویسنده کتاب با کشف چگونگی تاثیر عرضه و تقاضا بر بازار، در واقع درباره شالوده­ای صحبت می­کند که پیشران همه عملیات بازار است.

ما با معامله بر مبنای همبستگی عرضه و تقاضا قدم در جای پای بازیگران بزرگ بازارهای مالی می گذاریم. با این کار متوجه خواهید شد که چرا بعضی علامت های مرسوم بازار مطابق انتظارات شما پیش نمی­روند و چرا ممکن است همان ناحیه معاملاتی، فارغ از دیگر علامت های معامله، توان های بالقوه متفاوت موفقیت را برای افراد رقم زند. هدف غایی این کتاب افزایش احتمال موفقیت شما در معاملات است.

این کتاب با ارائه انبوهی از مثال ها و شکل های معامله فرایند یادگیری شما را راحت تر و جذاب تر می کند. با مطالعه این کتاب یاد می گیرید چگونه می شود همه نظریه ها و راهبرد ها بدون تکیه بر اندیکاتورهای تکنیکال تا این حد ساده و کارآمد باشند. سامانه امتیازدهی، که از اندازه گیری کمی استفاده می کند، یک سپر امنیتی قدرتمند خواهد بود که در موقع لزوم به شما کمک می کند، به فرصتی به نسبت خوب با اطمینان "نه" بگویید. علاوه بر این، کتاب حاضر بر مبنای مفاهیم عرضه و تقاضا 7 راهبرد متفاوت معاملاتی قدرتمند را ارائه می دهد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...