ترفندها و تکنیک های برنامه نویسی پایتون Python

نویسنده :
دکتر جواد وحیدی دکتر رمضان عباس نژاد ورزی دکتر مجید ایرانمنش
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 278
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 420
ویرایش : 0 شابک 9786225412019
موضوع اصلی : کامپیوتر موضوع فرعی : برنامه نویسی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 198,000تومان


زبان برنامه نویسی پایتون، پر کاربردترین زبان برنامه نویسی حال حاضر است. به طوری که برنامه نویسان و محققان حوزه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به اشکال مختلفی از آن استفاده می کنند.
با این حال، قاعده مهمی که در ارتباط با زبان های برنامه نویسی وجود دارد، آشنایی با ترفندها و فن هایی است که اجازه می دهند به شکل هوشمندانه تری از یک زبان برنامه نویسی استفاده کنید. در این کتاب قصد داریم شما را با ترفندهای کاربردی جالب پایتون آشنا کنیم که باعث می شوند زمان کمتری را صرف کد نویسی کنید.
بیشتر ترفندهای برنامه نویسی در پایتون و پیاده سازی آن ها، در راهنمای کتابخانه استاندارد پایتون قرار دارند. علاوه بر این، برخی از کتابخانه های معرف پایتون مثلPyPi، مجموعه غنی از اطلاعات مرتبط با کاربردهای توابع تعریف شده را در اختیار کاربران و برنامه نویسان قرار می دهند. علاوه بر این، وب سایت ها و منابع زیادی وجود دارند که اطلاعات جالبی در رابطه با ماژول ها و ابزارهای معروف زبان برنامه نویسی پایتون در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهند که با یک جست و جوی ساده در دسترس قرار دارند. در این کتاب با بیش از 300 ترفند و تکنیک آشنا می شویم که لیست آن ها را بعد از مقدمه کتاب مشاهده می کنید.

فهرست:
فصل اول: ترفندها و تکنیک های مقدماتی
فصل دوم: ترفندها و تکنیک های ساختار تصمیم و حلقه تکرار
فصل سوم: ترفندها و تکنیک ها در توابع
فصل چهارم: ترفندها و تکنیک های رشته ها، لیست ها، دیکشنری ها و مجموعه ها
فصل پنجم: ترفندها و تکنیک های شیء گرایی

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...