آموزش گام به گام جنگو Django؛ مرجع کامل {طراحی وبسایت با پایتون Python}

Mastering Django

نویسنده :
نایجل جورج
مترجم :
دکتر عین الله جعفرنژاد قمی
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 364
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 550
ویرایش : 0 شابک 9786002051950
موضوع اصلی : کامپیوتر موضوع فرعی : برنامه نویسی تحت وب

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 370,000تومان

جنگو یک فریم ورک (چارچوب) وب مبتنی بر پایتون است. این چارچوب ویژگی هایی مثل توسعه ی سریع و جریان برنامه نویسی ساخت یافته دارد و کارهای پیچیده ی طراحی صفحات وب را به روشی آسان انجام می دهد. از این رو، بسیار محبوب و معروف شده است. به این ترتیب، برنامه نویسان و توسعه دهندگان وب سایت مجذوب آن شده اند.

کتابی که در پیش رو دارید، با حساسیت فراوان به جزییات این فریم ورک برای توسعه ی وب سایت ها پرداخته است. مطالب کتاب بسیار ارزشمند است و به صورت گام به گام، کاربرد تمام ویژگی های جنگو را با پروژه های عملی نشان می دهد. مدت ها به فکر انتخاب کتابی برای ترجمه در حوزه ی جنگو بوده ام که با بررسی صدها عنوان مرتبط، این کتاب را انتخاب کردم.

بر اساس تجربه ی چندین ساله ی خود در حوزه ی تالیف کتاب های دانشگاهی که اکثر آن ها مورد اقبال گسترده قرار گرفته اند، تغییراتی را در روند کتاب ایجاد کردم. با توجه به برخی منابع معتبر دیگر، فصل های اولیه ی کتاب را تغییر دادم تا قابلیت درک و خوانایی آن افزایش یابد. مثال های دیگر را با وضوح بیشتری شرح دادم تا عملیاتی تر و کاربردی تر شوند. کل کدهای داخل کتاب را شخصا در محیط جنگو امتحان و خروجی ها را بر اساس اجرای کدهای امتحان شده تولید کردم. این کدها را می توانید از سایت انتشارات علوم رایانه دریافت کنید. برای این منظور، عنوان کتاب را در سایت پیدا کنید، روی آن کلیک کنید و در صفحه ی جدیدی که باز می شود، در بخش دانلودها کدها را دانلود کنید.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...