یادگیری عمیق با پایتون Python

Deep Learning With Python 2nd ed. 2021

نویسنده :
فرانسوا شوله
مترجم :
دکتر جواد وحیدی مهندس ارشیا اموری سرابی
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 556
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 810
ویرایش : 0 شابک 9786225412057
موضوع اصلی : کامپیوتر موضوع فرعی : برنامه نویسی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 400,000تومان

این کتاب برای کسانی نوشته شده است که می خواهند یادگیری عمیق را از ابتدا شروع کنند یا محدوده اطلاعات خود را در یادگیری عمیق گسترش دهند. چه یک مهندس یادگیری ماشین، یک توسعه دهنده نرم افزار یا یک دانشجو باشید، این صفحات و مطالب برای شما مفید و ارزشمند خواهد بود.

شما یادگیری عمیق را به روشی قابل فهم و آسان پیش می گیرید - ابتدا با مفاهیم ساده شروع می کنیم، سپس کم کم به مباحث پیچیده تر آشنا می شوید و با تکنیک های روز و پیشرفته کار می کنید و جلو می رویم. شما متوجه خواهید شد که این کتاب تعادلی بین بینش، نظریه و کار عملی و کاربردی ایجاد می کند. از نمادگذاری ریاضی اجتناب می کند و در عوض ترجیح می دهد ایده های اصلی یادگیری ماشین و یادگیری عمیق را از طریق تکه کدهای دقیق و مدل های ذهنی بصری توضیح دهد. شما از تعداد بسیار زیادی نمونه کد که شامل کامنت گذاری گسترده، توصیه های کاربردی و توضیحات مباحث سطح بالا به زبان ساده درباره همه چیزهایی که برای شروع استفاده از یادگیری عمیق برای حل مسائل واقعی نیاز دارید، یاد خواهید گرفت. نمونه کدها از Keras، فریم ورک مخصوص یادگیری عمیق با پایتون، و2 Tensorflow به عنوان موتور محاسبات عددی آن استفاده می کنند. این نمونه کدها بهترین استفاده های کاربردی و مدرن keras و Tensorflow2را در سال 2021 نمایش می دهند.

پس از خواندن این کتاب، به طور کامل متوجه خواهید شد که یادگیری عمیق چیست، چه زمانی قابل اجرا است و چه محدودیت هایی دارد. شما با گردش کار استاندارد برای مواجه شدن و حل مسائل یادگیری ماشین آشنا خواهید بود و می فهمید که چگونه به مسائلی که معمولا با آن مواجه می شوید رسیدگی کنید. شما می توانید از keras برای مقابله با مسائل دنیای واقعی از بینایی کامپیوتر گرفته تا پردازش زبان طبیعی استفاده کنید: طبقه بندی تصویر، بخش بندی تصویر، پیش بینی سری های زمانی، طبقه بندی متن، ترجمه ماشینی، تولید متن و موارد دیگر.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...