تست و پاسخ تشریحی هکر قانونمند CEH v10

CEH v10 - Council - ec مطابق با آخرین سرفصل آزمون بین الملل

نویسنده :
مهندس مهران تاجبخش
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 314
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 505
ویرایش : 0 شابک 9786227785180
موضوع اصلی : کامپیوتر موضوع فرعی : امنیت، هک و تست نفوذ

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه
220,000

5 %

قیمت : 209000 تومان

 

 چه مطالبی را در این کتاب خواهید آموخت؟
این کتاب ترجمه کتاب CEH v9 Certified Ethical Hacker Version 9 Practice Tests انتشارات Sybex است که اینک با افزودن دو پیوست مربوط به آزمون CEHV10، آنرا به روزرسانی و با عنوان جدید منتشر کرده ایم. در این کتاب مطالب در ۵ فصل و دو پیوست ارائه شده است، بیش از ۸۰۰ پرسش چند گزینه ای برگرفته شده از آخرین تغییرات و به روزرسانی انجام شده در آزمون بین المللی CEHV10 می باشد.
تلاش شده است تا پرسش ها به گونه ای طراحی و ارائه شوند که تا حد زیادی به آزمون واقعی دوره بین المللی EC-Council CEH شباهت داشته باشد.
در پایان کتاب به تفکیک هر فصل ازکتاب، پاسخ نامه به انضمام پاسخ تشریحی آنها نیز ارائه شده است.

گفتنی است که استفاده از این کتاب به عنوان تنها منبع آموزشی برای آماده سازی آزمون بین المللی CEH کافی نیست و بهترین کاربرد این کتاب در تست و ارزیابی میزان فراگیری دانش و همچنین آشنایی با نمونه سوالات آزمون بین المللی می باشد.


 این کتاب برای چه کسانی است؟
با توجه به اینکه آشنایی با روش های گردآوری اطلاعات و شناسایی نقاط ضعف و آسیب پذیری ها و همچنین ابزارها و فناوری هایی که برای نفوذ استفاده می شوند، برای همه متخصصان امنیت و تست نفوذ و ادله الکترونیک لازم و ضروری می باشد، بنابراین مطالعه این کتاب به همه این گروه ها توصیه میگردد. هرچند، این کتاب میتواند برای همه کسانی که در حوزه امنیت فضای مجازی و تست نفوذ فعالیت می کنند و یا خود را برای آزمون بین المللی CEH آماده می کنند نیز مفید باشد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...