کتاب آموزشی Vue.JS؛ با جدیدترین ویژگی های Vue و TypeScript راه حل های عملی برای ساخت برنامه های کاربردی وب را کشف کنید

Vue.Js 3 Cookbook: Discover Actionable Solutions for Building Modern Web Apps With the Latest Vue Features and TypeScrip

نویسنده :
هیتور رامون ریبیرو
مترجم :
دکتر رامین مولانا پور محسن طالبی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 537
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 760
ویرایش : 0 شابک 9786227571790
موضوع اصلی : کامپیوتر موضوع فرعی : برنامه نویسی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 285,000تومان

Vue.js یک فریم ورک وب پیشرو برای ساخت رابط های کاربر حرفه ای برای برنامه های کاربردی وب شماست. با Vue.js، فریم ورک فرانت اند با بهبودهای معماری، زبان های پایه جدید، فرایندهای رندر جدید و مؤلفه های کلیدی مجزا تقویت می شوند. این کتاب با دستور عمل هایی برای پیاده سازی ویژگی های جدید Vue.js در پروژه های توسعه وب شما شروع می شود و برنامه های کاربردی Vue.js موجود شما را به جدیدترین نگارش منتقل می کند. با همراه کردن TypeScrript با Vue.js راه حل های کوتاهی برای دام ها و چالش های معمولی که در پیاده سازی مؤلفه ها، مشتقات و انیمیشن با آنها مواجه می شوید از طریق ساخت پلاگین ها، افزودن مدیریت حالت مسیریابی و توسعه برنامه های کاربردی تک صفحه ای (SPA) کامل می یابید.

هنگامی که پیش می روید، دستور عمل هایی را برای کمک به یکپارچه کردن برنامه های کاربردی Vue.js با Next.js به منظور افزودن قابلیت های رندر سمت سرور به برنامه های کاربردی تک صفحه ای پیدا خواهید کرد. سپس، با بررسی فریم ورک های مدرن از قبیل Vuex، Nuxt.js ،Quasar و Vuetify مطالبی درباره اکوسیستم Vue.js در پروژه های وب خود یاد خواهید گرفت.

سرانجام، این کتاب راه حل هایی را برای بسته بندی و استقرار برنامه های کاربردی Vue.js در اختیار شما قرار می دهد. تا انتهای این کتاب Vue.js، می توانید چالش هایی را شناسایی و حل کنید که در ساخت برنامه های کاربردی Vue.js با آنها مواجه می شوید.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...