علوم داده؛ مفاهیم و شیوه عمل به همراه آموزش نرم افزار RapidMiner

Data Science: Concept & Practice Second Ed. 2019

نویسنده :
ویجی کوتو بالا دشپند
مترجم :
رامین مولانا پور مهندس عادل قسمتی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 576
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 850
ویرایش : 0 شابک 9786227571486
موضوع اصلی : کامپیوتر موضوع فرعی : برنامه نویسی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 340,000تومان

در این کتاب، اصول علوم داده را از طریق یک چارچوب مفهومی که درک آن آسان است یاد میگیرید و با استفاده از پلت فرم RapidMine، آن اصول را تمرین می کنید. چه شما در حوزه علوم داده تازه کار باشید یا روی ده ها پروژه کار کرده باشید، این کتاب چگونگی تحلیل داده ها و آشکار ساختن الگوهای پنهان را برای کمک به تصمیم گیری ها و پیش بینی های مهم به شما نشان خواهد داد.

علوم داده ابزار ضروری برای استخراج ارزش از داده ها برای هر سازمانی شده است که داده ها را به عنوان بخشی از عملیات خود جمع آوری، ذخیره سازی و پردازش می کنند. این کتاب برای کاربران کسب و کار، تحلیل گران داده، تحلیل گران کسب و کار، مهندسان، کارشناسان واکاوش و برای هر کسی که با داده ها کار می کند، ایدئال است.

با این کتاب میتوانید:
۱_ دانش ضروری تکنیک های مختلف علوم داده را برای استخراج ارزش از داده ها به دست آورید.
۲_ در مفاهیم و فعالیت های داخلی ۳۰ الگوریتم علوم داده قدرتمند پر استفاده مهارت پیدا کنید.
۳_ فرایند گام به گام علوم داده را با استفاده از RapidMiner که یک پلتفرم علوم داده مبتنی بر رابط گرافیکی کاربر متن باز است، پیاده سازی کنید.

تکنیک های علوم داده بیان شده در این کتاب عبارت اند از: تحلیل داده های اکتشافی، مصورسازی، درختان تصمیم، استقرای قانون، نزدیکترین همسایه، طبقه بندهای Naive Bayesian، شبکه های عصبی مصنوعی، یادگیری ژرف، ماشین های بردار پشتیبان، مدل های جمعی، جنگل های تصادفی، رگرسیون، موتورهای پیشنهاد کننده، تحلیل وابستگی، خوشه بندی K-means و چگالی محور، نگاشت های خود سازمان ده، متن کاوی، پیش بینی سری های زمانی، تشخیص ناهنجاری، انتخاب ویژگی و غیره.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...