راهنمای PMI برای تحلیل کسب و کار

The PMI Guide to Business Analysis

نویسنده :
موسسه PMI
مترجم :
حمیدرضا مفتخری نائینی نژاد امیرحسین خامنه بابک یاپیررشتی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 700
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 1030
ویرایش : 0 شابک 9786227198690
موضوع اصلی : صنایع موضوع فرعی : مدیریت پروژه

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 500,000تومان

در سال های اخیر، حوزه تحلیل کسب و کار رشد کرده است و اغلب به عنوان یک شایستگی اساسی رهبری برای پورتفولیوها، طرح ها و پروژه ها تلقی می شود. تحلیل گران کسـب و کار و کسانی که تحلیل کسب و کار را به عنوان بخشی از وظایف خود انجام می دهند به تولید الزامات با کیفیت کمک می کنند، ذی نفعان را مشارکت داده و در کسب پیامدها و دستاوردهای موفقیت آمیز، سهیم هستند.
در نتیجه، تقاضای فزاینده برای متخصصان ماهر تحلیل کسب و کار وجود دارد. این استاندارد و راهنما مبنایی برای رشد شیوه های تحلیل کسب و کارتان در اختیار شما قرار می دهد و برای هر سازمانی در هر صنعتی و برای انواع روش های تحویل پروژه، قابل انطباق است.

این کتاب نیز همانند راهنمای گستره دانش مدیریت پروژه راهنمای( PMBOK)، حاوی یک استاندارد پایه ای معتبر ANSI و یک گستره دانش در همان کتاب است. این کتاب به منظور تلفیق یکپارچه با کتاب راهنمای کاربردی تحلیل کسب و کار برای دست اندرکاران نوشته شده است.

استاندارد تحلیل کسب و کار مفاهیم پایه ای تحلیل کسب و کار و روابط آن ها با مدیریت پورتفولیو، طرح و پروژه؛ استراتژی سازمانی؛ حکمرانی؛ و محیط پروژه را پوشش می دهد. این کتاب همچنین شامل اطلاعاتی در مورد نقش تحلیلگر کسب و کار در چرخه های حیات مختلف است.

راهنمای موسسه PMI برای تحلیل کسب و کار، بستر، محیط و تأثیرات آن بر تحلیل کسب و کار را مورد بحث قرار می دهد. این راهنما، توضیحاتی در مورد ورودی ها و خروجی ها و تکنیک هایی برای انجام هر فرآیند ارائه داده و همچنین مفاهیم کلیدی و روندهای نوظهور را پوشش می دهد و فرصت هایی را برای تحلیلگران کسب و کار، به منظور همکاری با ذی نفعان و تیم های کلیدی برجسته می کند.

هر یک از ۳۵ فرآیند تحلیل کسب و کار ارائه شده، شامل اطلاعاتی در مورد نحوه متناسب سازی آنها برای انطباق با چرخه های حیات مختلف است. این کتاب ارزشمند، مبنایی مناسب جهت ارتقای بلوغ تحلیل کسب و کار را فراهم کرده و به طور مستقیم بر میزان موفقیت پروژه شما تأثیر می گذارد.

فهرست:
بخش اول: راهنمای PMI برای تحلیل کسب و کار
1- پیشگفتار
2- محیطی که تحلیل کسب و کار در آن انجام می پذیرد
3- نقش تحلیل گر کسب و کار
4- نیازسنجی
5- مشارکت ذی نفعان
6- استخراج
7-تحلیل
8- قابلیت ردیابی و نظارت
9- ارزیابی راه حل

بخش دوم: استاندارد تحلیل کسب و کار
1- پیشگفتار
2- گروه های فرآیندی تعریف و هم سوسازی
3- گروه فرآیندی آغاز
4- برنامه ریزی
5- اجرا
6- نظارت و کنترل
7- عرضه

بخش سوم: پیوست ها، واژه نامه و نمایه ها

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...