راهنمای دورکاری کسب و کار

نویسنده :
علی غفوریان ملازاده
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 126
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 160
ویرایش : 0 شابک 9786009264698
موضوع اصلی : کسب و کار و کارآفرینی موضوع فرعی : کسب و کار

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 200,000تومان

در این مقطع از زمان، موضوع دورکاری یکی از نیازهای روز جامعه امروز ما است که به عنوان ضروری ترین روش انتخاب انجام خیلی از کسب و کارها به خصوص در دوران شیوع بیماری کرونا شده بود. و این یکی از اهداف و تلاش مسئولین کشور برای حفظ سلامت مردم و ریشه کن کردن این بیماری که هر روز جان بیشماری از انسان ها را می گرفت، قرار داشت... زیرا دورکاری می تواند کمک بزرگی به خدمات دستگاه های دولتی و خدمات بخش خصوصی در این حالت بحرانی بنماید و مشکل تعطیلی برخی از کسب و کارها را حل کند.

در سال های اخیر اهمیت فناوری های اطلاعات و ارتباطات هم در بخش دولتی و هم در بخش خصوصی، به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است. بدون شک، کارکنان سازمان ها و محیط کاری شان، از نظر شرایط کار، شیوه کار و طراحی شغل و بسیاری موارد دیگر در محیط سازمان تحت تأثیر فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی قرار گرفته است.

تکنولوژی های نوین ارتباطی باعث شده که بسیاری از سازمان ها علاقمند شوند که کارمندان و یا پیمانکاران بتوانند کارهایشان را از راه دور و در فضای خارج از سازمان به انجام برسانند. همچنین برخی از کارکنان هم تمایل به انجام دورکاری داشته باشند. دورکاری علاوه بر این که افزایش بهره وری کاری و رضایت شغلی کارکنان را در بردارد، بلکه فراهم آوردن شرایط کاری مناسب برای جذب نیروهای متخصص و از همه مهم تر کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در در منابع انرژی می ان‍جامد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...