راهنمای جامع مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری

نویسنده :
گروه نویسندگان
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 680
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 1005
ویرایش : 0 شابک 9786227239690
موضوع اصلی : گردشگری و هتلداری موضوع فرعی : گردشگری و جهانگردی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 560,000تومان

چرا این کتاب تالیف شد؟
این کتاب در راستای تولید محتوای درسی باکیفیت، روزآمد و کاربردی برای مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری تألیف شده است. بعد از نیازسنجی شغلی و بازنگری درس های دوره تربیت مدیران فنی تصمیم بر آن شد تا محتوای جدید منطبق با سرفصل های اصلاحی در کتابی واحد و جامع به فراگیران این دوره ها ارائه شود. این کتاب تقریبا همه ابعاد مهم کسب و کار دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری را پوشش می دهد. با این حال، مبرهن است مطالعه این کتاب به تنهایی برای متخصص شدن در همه ابعادی که به آنها پرداخته شده کافی نیست و ضروری است فراگیران دوره ها با تداوم مطالعه و کسب تجربه بر دانسته های خود روزبه روز و اضافه کنند.

ویژگی های کتاب:
این کتاب از ۱۲ بخش و ۴۳ فصل تشکیل شده است. بخش ها، مستقل ولـی بـه هـم مربوط هستند. هر بخش یک یا چند فصل دارد. برخی بخش های کتاب را یک نویسنده نوشته است و بعضی ها را دو یا سه نویسنده با همکاری یا مستقل از یکدیگر نوشته اند. بخش هایی که دو یا چند نویسنده دارد ولی نویسندگان مستقل از یکدیگر فصل ها را تألیف کرده اند، اسم نویسنده در ابتدای فصل نیز ذکر شده است. بخش های کتاب عبارت اند از: شناخت صنعت گردشگری، مدیریت استراتژیک، قوانین و مقررات، روانشناسی گردشگر، برنامه ریزی و طراحی تور، آشنایی با سفرهای هوایی، مدیریت بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مبانی حسابداری و مالیاتی، فناوری های سفر، کسب و کارهای استارتاپی در گردشگری، اصول اخلاقی در گردشگری.

دیگر مخاطبان کتاب:
توصیه می کنیم تمام مدیران و کارکنان دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مطالب این کتاب را بخوانند. اساتید و دانشجویان رشته های مرتبط با گردشگری و هتلداری، مدیران بخش دولتی و سایر ذی نفعان نیز به فراخور نیاز می توانند از بخش های مختلف این کتاب بهره ببرند.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...