چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم

منطق خود را بهبود ببخشید، به طور جدی تر فکر کنید و برای حل مشکلات خود از سیستم های مفید استفاده نمایید

نویسنده :
شهاب بیرانوند خداداد بیرانوند
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 173
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 200
ویرایش : 0 شابک 9786225941267
موضوع اصلی : مدیریت موضوع فرعی : مدیریت

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 87,000تومان

دیدگاه های مختلفی در مورد مقوله تفکر وجود دارد. این موضوع، فراتر از مجموعه ابزارها و فنونی است که می شناسید. تعداد زیادی از افراد، شیفته ابزارهایی مانند؛ طوفان فکری، تفکر ساختاری، تفکر پویا و همچنین ابزارهای مبتنی بر رایانه هستند. آنها معتقد هستند که ابزار تفکر سیستمی، می تواند آنها را هوشمندتر و به فردی خلاق تر تبدیل کند. مزایای این نوع تفکر، فراتر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. زیرا به دلیل بهره گیری از تفکر سیستمی، به فردی استراتژیک و حساس به محیط تبدیل می شوید.

تفکر سیستمی یک ابزار تشخیصی است که به افراد در ارزیابی مشکلات، قبل از انجام هرکاری کمک می کند. در حقیقت، این ابزار یاری دهنده شما پیش از گرفتن تصمیم نهایی برای هر اقدام عملی و ارتقاء دهنده شما از سطوح پایین دانش به سطوح بالاتر آن است.

یک فرد با تفکر سیستمی، فردی کنجکاو، دلسوز و شجاع محسوب می شود. رویکرد اصلی این ابزار چنان است که به جای تمرکز بر جزئیات، سعی می کند تصویری بزرگ از آن موضوع را به شما نشان دهد. این تفکر است که موجب خواهد شد ما انسان ها با هم ارتباط برقرار نموده و روش های متنوعی برای حل مسائل ارائه دهیم.

تفکر سیستمی هنر و علم استنباط درست و قابل اعتماد در مورد رفتار، با توسعه درک از ساختارهای اساسی است. در این کتاب با بررسی اصول تفکر سیستمی، عناصر اساسی آن مشخص و عنوان شده که چگونه کار خواهند کرد. لذا ابزارهای مورد نیاز برای اینکه چگونه سیستماتیک بیندیشیم و سیستماتیک عمل کنیم را توسعه داده ایم تا به شما کمک کنند که تفکر سیستمی را در زندگی روزمره و روابط خود همراه با یک تغییر پارادایم قدرتمند در نگاه و نگرش خود به جهان و مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوید ساری و جاری سازید.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...