راهنمای جامع کالی لینوکس Kali Linux کتاب مرجع برای تست نفوذ

نویسنده :
محمد علی الیاسی
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 625
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 920
ویرایش : 0 شابک 9786225756328
موضوع اصلی : کامپیوتر موضوع فرعی : مهندسی کامپیوتر IT

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 420,000تومان

انگیزه خلق این کتاب، رویکرد مرحله به مرحل در کالی لینوکس است که درک آن

برای همه آسان می باشد و به همه خوانندگان کمک می کند تا با استفاده از جدیدترین

ابزارها و تکنیک ها پس از اتمام، متخصصان ماهری شوند.

در این کتاب، سعی شده است به صورت جامع و کامل، ابزارهای موجود در کالی لینوکس را معرفی و توضیح داده شود. همچنین، روش استفاده از این ابزارها و تکنیک های مورد استفاده در حوزه امنیت شبکه و سیستم های کامپیوتری نیز به شما آموزش داده می شود.

هکرهای اخلاقی و آزمونگرهای نفوذ باید به جدیدترین دانش، مهارت ها و ابزارها برای کشف و بهره برداری مؤثر از آسیب پذیری های امنیتی پنهان در سیستم ها و شبکه های هدف خود مجهز شوند. در طول فرآیند نگارش این کتاب، از رویکرد ویژه ای پسند استفاده کرده ام، که به شما کمک می کند پیچیده ترین موضوعات، اصطلاحات، و چرایی نیاز به آزمایش نقص های امنیتی در یک سیستم و شبکه را به راحتی درک کنید.

این کتاب با آشنایی شما با طرز فکر یک بازیگر تهدید مانند هکر و مقایسه طرز فکر

هکرها با آزمونگرهای نفوذ آغاز می شود. این مهم است که بفهمیم یک بازیگر تهدید چگونه فکر می کند و چه چیزی برای آنها ارزشمندتر است. در حالی که آزمونگرهای نفوذ ممکن است طرز فکر مشابهی داشته باشند، هدف آنها کشف و کمک به رفع آسیب پذیری های امنیتی قبل از وقوع یک حمله سایبری واقعی به یک سازمان است.

علاوه بر این، نحوه ایجاد یک محیط آزمایشگاهی با استفاده از فناوری های مجازی سازی برای کاهش هزینه خرید تجهیزات را یاد خواهید گرفت. محیط آزمایشگاه یک شبکه با سیستم های آسیب پذیر و سرورهای وب اپلیکیشن را تقلید می کند. علاوه بر این، یک آزمایشگاه اکتیو دایرکتوری ویندوز کاملاً اصلاح شده برای نشان دادن

آسیب پذیری های امنیتی موجود در دامنه ویندوز ایجاد شده است.

به زودی خواهید آموخت که چگونه با استفاده از ابزارها و استراتژی های رایج برای شناسایی و جمع آوری اطلاعات، جمع آوری اطلاعات در دنیای واقعی را در سازمان ها انجام دهید. یادگیری هک اخلاقی و تست نفوذ بدون یادگیری نحوه انجام ارزیابی آسیب پذیری با استفاده از ابزارهای استاندارد صنعت کامل نخواهد بود. علاوه بر این، مدتی را صرف یادگیری نحوه بهره برداری از آسیب پذیری های امنیتی رایج خواهید کرد. پس از مرحله بهره برداری، در معرض تکنیک های پس از بهره برداری قرار خواهید گرفت و نحوه راه اندازی عملیات فرماندهی و کنترل (C2) برای حفظ دسترسی در یک شبکه در معرض خطر را یاد خواهید گرفت.

با تکمیل این کتاب، به عنوان یک حرفه ای مشتاق امنیت سایبری در صنعت، از یک مبتدی تا متخصص از نظر یادگیری، درک و توسعه مهارت های خود در زمینه هک اخلاقی و تست نفوذ، سفری شگفت انگیز را طی خواهید کرد.

ویژگی های کتاب:

*شناسایی شبکه برای یافتن آسیب پذیریها و حفره های در دسترس مهاجمان

*انجام تست نفوذ با استفاده از ابزارهای اکسپلویت خودکار مانند متاسپلویت

*ارزیابی آسیب پذیری وب اپلیکیشن با ابزارهای خودکار یا مبتنی بر پروکسی *یادگیری و استفاده از تکنیک های موثر برای اکسپلویت آسیب پذیری ها

*آشنایی با هنر و روش های حملات سمت کلاینت و پیاده سازی صحیح آنها

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...