حسابداری مالیاتی؛ با رویکرد دانشگاهی و کاربردی

مطابق با آخرین تغییرات قوانین و مقررات مالیاتی؛ حاوی مثال های متنوع، مسائل و پرسش های چهارگزینه ای

نویسنده :
مجید داعی محسن نوش آذر
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 281
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 410
ویرایش : 0 شابک 9786223270789
موضوع اصلی : حسابداری موضوع فرعی : حسابداری مالیاتی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 165,000تومان

کتاب حسابداری مالیاتی با رویکرد دانشگاهی و کاربردی مطابق با آخرین تغییرات قوانین و مقررات مالیاتی حاوی مثال های متنوع، مسائل و پرسش های چهار گزینه ای تالیف: محسن نوش آذر، مجید داعی
از راه های تامین بودجه در کشور، پرداخت مالیات است. در این راستا اگر سیستم مالیاتی صحیح و دقیقی وجود داشته باشد. به اقتصاد کشور کمک بسیار زیادی می کند. اغلب شرکت ها و کسب و کارها در موارد مختلفی مانند: تهیه اظهارنامه و مشاوره مالیاتی و ... به شخص متخصص در این حوزه که به آن حسابدار مالیاتی می گویند نیاز دارند. به همین دلیل است که وجود یک حسابدار و همچنین بحث حسابدار مالیاتی بسیار حائز اهمیت است. آگاهی از قوانین و مقررات برای عموم شهروندان و مأموران مجری قوانین از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. آشنایی شهروندان، موجب اطلاع از حقوق و تکالیف قانونی خود گردیده و امکان برخورداری از مزایای قانونی و سایر تسهیلات قانونی برای آنان فراهم می گردد و از طرفی دیگر باعث کاهش هزینه ها از قبیل جریمه های مالی و مجازات های کیفری خواهد بود.
همچنین آگاهی مأموران مجری قانون، از مقررات مربوطه موجب افزایش رضایت مندی مردم، کاهش فرایندهای اجرایی و به تبع آن کاهش هزینه های اداری می باشد.

قوانین مالیاتی از جمله مهمترین قوانین بخش حقوق عمومی در هر کشوری بوده و به دلیل دامنه وسیع اجرایی و تعداد زیاد مشمولین این مقررات، لازم است مؤدیان مالیاتی و مأموران مجری قوانین اطلاع کامل، صحیح و به موقع از قوانین مصوب را داشته باشند. مجموعه حاضر با هدف آشنا ساختن دانشجویان با انواع مالیات های مستقیم و نحوه محاسبه آن و مقررات مربوط به طرز تنظیم اظهارنامه مالیاتی تهیه گردیده است که مشتمل بر قانون مالیات های مستقیم مصوب با اصلاحات بعدی (31/04/1394 - 04/10/1399) و احکام مالیاتی قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور می باشد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...