معامله گر پرایس اکشن؛ ویرایش جدید با اصلاحات - تمام رنگی

YTC Price Action Trader

نویسنده :
لنس بگز
مترجم :
حسن رضایی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 6 / 1402 تعداد صفحات : 608
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 1005
ویرایش : 0 شابک 9786001864261
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : پرایس اکشن

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 900,000تومان

هدف از نگارش کتاب معامله گر پرایس اکشن اثر لنس بگز:

* توضیح شیوه نگرش خود به بازارهای مالی و نحوه استفاده از روش پرایس اکشن برای شناسایی و مدیریت فرصت های معاملاتی.

* بیان فرایند تکامل و پیشرفتی که لازم است طی شود تا به معامله گر حرفه ای تبدیل شوید، صرفنظر از استراتژی انتخابی شما برای انجام معامله.

منظور از معامله گر حرفه ای، معامله گری است که همواره سود می کند و توانسته به سود مستمر دست یابد. البته از این دو هدف اصلی، هدف دوم بسیار مهم تر است.

معامله گران تازه کار براین باورند که موفقیت فقط حاصل دانش و استراتژی درست است. با وجود اهمیت این دو موضوع، این افراد از درک این مسئله ناکام مانده اند که معامله گری فرایندی است از رشد، پیشرفت و تکامل. موفقیت حاصل یک روز پی بردن به مجموعه درست قوانین معامله گری نیست بلکه موفقیت طی فرایندی حاصل می شودکه در آن یاد می گیرید در حالیکه در محیطی نامعلوم و مردد کار می کنید، به خود اعتماد کنید؛ اعتماد به توانایی خود در اتخاذ تصمیمات تاثیر گذار، مدیریت ریسک و شناسایی و مدیریت فرصت های معاملاتی.

خلاصه ای از مطالب پیش رو

*در فصل اول به مقدمه و معرفی می پردازیم.

*در فصل دوم به واقعیت بازارها و بازی معامله پی خواهیم برد، آشنایی با ماهیت حقیقی حرکات قیمت و شیوه نگرش من به بازارها که امکان شناسایی فرصت های معاملاتی را می دهد. در این فصل علاوه بر اینکه با درک جدیدی از بازارها مواجه خواهید شد، نسبت به اینکه چرا معامله گران متضرر می شوند و چرا برخی سیستم های معاملاتی بی فایده هستند آگاهی کاملی به دست می آورید.

*در فصل سوم به بررسی تحلیل بازار می پردازیم. طی آن یاد خواهید گرفت که چطور حرکات قیمت را در چهارچوب حمایت و مقاومت تحلیل کنید. یاد خواهید گرفت چطور مبنایی برای حرکات آتی قیمت تدوین کنید و در ادامه چگونه این مبنا را با داده ها و اطلاعات مربوط به بازار که مرحله به مرحله آشکار می شوند، به روزرسانی کنید.

*در فصل چهارم با معامله به سبک پرایس اکشن آشنا خواهیم شد و می فهمیم در کجای ساختار بازاری که (در فصل سوم) تدوین و تولید کردیم، فرصت های معاملاتی سوده وجود دارد. همچنین با مثال هایی به شما نشان می دهم چطور این فرصت های معاملاتی را شناسایی، اجرا و مدیریت کنید.

*در فصل پنجم برخی از مثال های معاملاتی را از ابتدا تا انتها بررسی خواهیم کرد. یکی از شکایت هایی که همواره مطرح در آموزش های معامله گری این است که در آنها همیشه بهترین مثال ها را نشان می دهند؛ مثال هایی که به محض ورود به معامله به سودی بزرگ دست پیدا می کنیم. جالب است بدانید من نیز این احساس وسوسه انگیز را داشتم! با این حال من به اندازه کافی آموزش های گوناگون معامله گری را ندیده ام تا بدانم این مسئله برای شما تاثیر مثبت خواهد داشت یا منفی! واقعیت همیشه به منظمی مثال های آموزشی نیست، بنابراین سعی کرده ام معامله را بر اساس واقعیت بازارها (ترکیبی از شرایط مختلف) نشان دهم. شرایطی که برخی معاملات به سمت سود حرکت می کنند و برخی هم آنقدر به سمت ضرر حرکت می کنند که باعث خروج ما از معامله و از بین رفتن حساب می شوند. در برخی شرایط هم به خاطر تردید به سودمندی آتی معامله، از معامله صرف نظر و در نقطه ورود خارج شده و معامله را به صورت سر به سر بسته ایم. امیدوارم آوردن مثال ها با ترکیبی از شرایط مختلف باعث یادگیری بهتر شود.

*در فصل ششم اجرای استراتژی در دیگر تایم فریم ها، همچنین دیگر بازارها مثل بازار اوراق بهادار و قراردادهای بازار آتی را شرح خواهم داد.

در فصول بعدی معامله گری را به شیوه کسب و کار بررسی خواهیم کرد.

*در فصل هفتم و هشتم از بقای مالی خود بوسیله مدیریت مالی و مدیریت مشکلات احتمالی، اطمینان حاصل خواهیم کرد.

*در فصل نهم اهداف خود را شرح می دهیم.

*هدف فصل دهم اطمینان از بقای شخصی از طریق کاربرد عملی ابزار و تکنیک های روانشناختی است.

*در فصل یازدهم و دوازدهم دو سند اولیه مورد استفاده در کسب و کار معاملاتی شرح داده خواهد شد. اول برنامه معاملاتی که استراتژی مورد استفاده برای کسب سود از بازار را مطرح می کند و دوم راهنمای روش کار که رویه های روزانه پیش از شروع ساعات کاری بازار، در طول آن و پس از آن، مدیریت مشکلات احتمالی و فرایند بررسی معاملات انجام شده را فراهم می کند.

*در فصل سیزدهم بحث مستندسازی را تکمیل کرده و ژورنال های متعددی را مطرح می کنیم که در صورت مواجه با چالش ها بدان نیاز خواهید داشت.

در فصول بعدی فرایند تبدیل شدن به یک معامله گر را شرح خواهم داد.

*در فصل چهاردهم بر این نکته تاکید می کنم که تبدیل شدن به یک معامله گر حرفه ای (کسب سود مستمر) پایان کار نیست! بلکه سفری در مسیر رشد و پرورش خویش است.

*در فصل پانزدهم درباره فرایند یادگیری، اصول، ابزار و تکنیک های مورد استفاده برای اطمینان از پیشرفت کارآمد از طریق مسیر رشد معامله گری خود، صحبت خواهیم کرد. این چیزی است که در بسیاری از کتاب های معامله گری نخواهید یافت اما به اعتقاد من بسیار حائز اهمیت است.

*فصل شانزدهم درباره گام برداشتن و ادامه پیشرفت است. در این فصل مسیرهایی را برای پیش رو راه شما نشان خواهم داد، برنامه ای برای پیشرفت در معامله گری از طریق چهار مرحله رشد، تدوین خواهم نمود.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...