مرجع کاربردی اتریوم؛ ساخت قراردادهای هوشمند و DApp ها

Mastering ethereum: building smart contracts and DApps, 2019.

نویسنده :
آندریاس ام. آنتونوپلوس گوین وود
مترجم :
سیامک وطنی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 460
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 690
ویرایش : 0 شابک 9786227571707
موضوع اصلی : کامپیوتر موضوع فرعی : برنامه نویسی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 210,000تومان

نحوه استفاده از این کتاب

قرار است این کتاب هم به عنوان یک راهنمای مرجع و هم به عنوان کتاب توصیف کننده کامل اتریوم باشد. دو فصل اول مقدمه ای آسان هستند و مطالبی مناسب برای کاربران مبتدی ارائه می‌دهند و کسی که کمی مهارت فنی دارد می‌تواند مثال‌های این دو فصل را تکمیل کند. این دو فصل درک خوبی از اصول اولیه به شما می‌دهند و این امکان را فراهم می‌کنند تا از ابزارهای اصلی اتریوم استفاده کنید. فصل ۳ و پس از آن عمدتاً برای برنامه نویسان در نظر گرفته شده و شامل بسیاری از موضوعات فنی و مثال‌های برنامه نویسی است.

برای اینکه این کتاب بتواند هم به عنوان راهنمای مرجع و هم به عنوان کتاب توصیف کننده کامل اتریوم عمل کند، ناگزیر حاوی موارد تکراری است. برخی از موضوعات مانند گس باید در همان اوایل کتاب معرفی شوند تا بتوان سایر مطالب را درک کرد ولی این مطالب در بخش‌های مربوطه به طور ژرف مورد بررسی قرار می‌گیرند.

در نهایت، فهرست کتاب به خوانندگان امکان می‌دهد موضوعات بسیار خاص و بخش‌های مربوطه را با کلیدواژه به راحتی پیدا کنند.

این کتاب بیشتر برای برنامه نویسان در نظر گرفته شده است. اگر می‌توانید از یک زبان برنامه نویسی استفاده کنید، این کتاب به شما می آموزد که چگونه بلاک چین‌های قرارداد هوشمند کار می‌کنند، چگونه از آنها استفاده کنید و چگونه قراردادهای هوشمند و برنامه های کاربردی غیر متمرکز را با آنها توسعه دهید. چند فصل اول نیز با عنوان مقدمه ای ژرف بر اتریوم، برای افرادی که برنامه نویس نیستند مناسب است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...