چک لیست مدیران؛ راهنمای عملی برای توسعه مهارت های مدیریت

The Manager' s Book of Checklists

نویسنده :
درک رون تری
مترجم :
عباس دهقانی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 9 / 1401 تعداد صفحات : 344
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 510
ویرایش : 0 شابک 9789643281366
موضوع اصلی : مدیریت موضوع فرعی : مدیریت

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 140,000تومان

کتاب شامل چهار بخش اصلی زیر است:

شناخت شغل تان و انجام آن. این بخش به ماهیت شغل و مهارت های پایه ای که برای انجام آن نیاز دارید از جمله تصمیم گیری، برقراری ارتباط، برنامه ریزی، کنترل، مقاومت در مقابل فشار، استفاده صحیح از وقت، و غیره مربوط می شود.

شناخت گروه تان. در این بخش به مهارت های به خصوصی که لازم است مدیر داشته باشد تا بتواند کارها را با دیگران به انجام برساند مثل شناخت کارکنان، انتخاب کارکنان جدید، تفویض اختیار، آموزش دادن، ایجاد انگیزه، رهبری، ارزیابی، مشاوره کارکنان، و غیره اشاره می شود.

شناخت سازمانتان و چگونگی رفتار در آن. کارآیی شما و گروهی که مسئول آن هستید به آنچه در بقیه سازمان جریان دارد محدود می شود. در این بخش به مهارت هایی توجه می کنیم که هم برای اداره گروه تان و هم برای رفتار با همکاران بخش های دیگر سازمان لازم است. بنابراین روی شناخت سازمان، منابع قدرت و سیاست ها، برگزاری جلسات، مهارت های ارتباطی، مذاکره، چگونگی رفع منازعات، برخورد با تغییر، و غیره تأکید می شود.

آینده کاری خودتان. شغل فعلی، گروهی که مسئول آن هستید و حتی سازمانی که در آن کار می کنید ممکن است تمام خواسته شما برای بقیه عمر کاری تان نباشد. هدف بعدی شما کجاست؟ در این بخش چک لیست های کتاب برای برنامه ریزی و نظر به بهسازی خودتان در حرفه مدیریت به شما کمک می کند.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...