قانون ده برابر؛ تنها تفاوت بین موفقیت و شکست

The 10x Rule: The only Difference Between Success & Failure

نویسنده :
گرنت کاردون
مترجم :
محمدحسین اکبرزاده
نوبت و سال چاپ : 8 / 1402 تعداد صفحات : 255
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 260
ویرایش : 0 شابک 9786008913474
موضوع اصلی : عمومی/ انگیزشی موضوع فرعی : انگیزشی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 185,000تومان

معرفی کتاب
احتمالا وقتی این کتاب را برداشته اید با دیدنش تعجب کرده اید، «قانون ده برابر دقیقا چیست؟ چه کمکی به من می کند؟»
قانون ده برابر جام مقدس کسانی ست که موفقیت می خواهند. جدی می گویم. می شود گفت، اگر هدف و مقصودی داشته باشید، این قانون همان است که دنبالش هستید! قانون ده برابر سطح مناسبی برای تلاش و افکارتان تعیین می کند که تضمین کننده ی موفقیت است و این اطمینان را خواهد داد که در کل زندگی و حرفه تان در همین سطح ادامه می دهید. قانون ده برابر حتی ترس ها را برطرف می کند، شجاعت و اعتماد به نفس تان را بیش تر می کند، تاخیرها و سستی ها را از بین می برد و حس هدفمندی به شما می دهد تا زندگی، رویاها و اهداف تان را احیا کنید.
قانون ده برابر تنها اصلی ست که همه ی افراد موفق ممتاز در موفقیت آمیزترین مقاطع زندگی شان از آن استفاده می کنند. صرف نظر از شیوه ی تعریف موفقیت، این کتاب نشان می دهد چطور از تحقق موفقیت (و هر رویایی در هر وضعیت اقتصادی) مطمئن شوید.

پیش گفتار مترجم
خواندن کتابی از انسانی که در سال ۲۰۰۰ فردی معتاد و از طبقه ی پایین جامعه بوده و در سال ۲۰۲۰ با بیش از هشتصد میلیون دلار ثروت و بیش از دویست میلیون دلار هزینه ی امور خیریه یکی از بهترین مشاوران بازاریابی و نویسنده های مطرح دنیاست، خالی از لطف نیست. شیوه ی نگرش و انگیزش ایشان در هر جامعه به ویژه برای آن دسته از انسان ها که تنها شرایط بیرونی را عامل نتایج زندگی خود می دانند، می تواند بسیار مفید و الهام بخش باشد.
نکته ی زیبای دیگری که به کرات در این کتاب تاکید می شود، دقت در برنامه ریزی ست. بیان این نکته ی زیبا توسط « گرنت کاردون» بسیار مهم است که برای رسیدن به اتفاقات زیبا همراه با زمان و مکان مناسب، برنامه ریزی و انرژی مناسب ضروری ترین عامل به شمار می رود.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...