سوالات آزمون کارکنان حرفه ای موسسات حسابرسی 1401 با پاسخ تشریحی

نویسنده :
حسین مهربانی سینا مهربانی
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 268
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 400
ویرایش : 0 شابک 9786229351604
موضوع اصلی : حسابداری موضوع فرعی : آمادگی کنکور

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 90,000تومان

کتاب حاضر در راستای آشنایی کارکنان حرفه ای موسسات حسابرسی با سوالات آزمون و نیز آموزش نکات مهم و کاربردی، با در اختیار گذاشتن پاسخ تشریحی تالیف گردیده است. این مجموعه در برگیرنده آزمون های برگزار شده در سال 1401 در ماه های خرداد، آبان و اسفند است.
منابع آزمون رتبه بندی کارکنان حرفه ای در بر گیرنده درس های حسابداری شامل ۲۵ سوال چهار گزینه ای (۲۰ سوال در زمینه استانداردهای حسابداری، ۲ سوال در زمینه استانداردهای حسابداری بخش عمومی و ۳ سوال در زمینه حسابداری صنعتی)، درس حسابرسی شامل ۲۵ سوال چهارگزینه ای در زمینه استانداردهای حسابرسی است، همچنین قانون مالیات های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده در مجموع شامل ۱۵ سوال چهارگزینه ای در زمینه قوانین و بخشنامه های مربوطه می باشد.

درس سایر قوانین نیز شامل ۱۵ سوال چهار گزینه ای در زمینه قوانین کاربردی مرتبط با حسابرسی شامل، قانون تجارت، محاسبات عمومی، دیوان محاسبات، مناقصات، قوانین و دستورالعمل های بورس و اوراق بهادار، آیین رفتار حرفه ای و قوانین و مقررات جامعه، قوانین مربوط به مبارزه با پولشویی و ارتقای سلامت اداری و سایر قوانین مرتبط است.

بنابراین دریافت گواهی هر یک از رتبه های حسابرسی فوق، مستلزم قبولی در همه دروس فوق الذکر می باشد. برای قبولی در هر درس حد نصاب برای آن تعیین گردیده است. برای قبولی یا مشروطی در آزمون کسب حداقل ۶۰ درصد امتیاز کل آزمون مورد نیاز می باشد، مشروط بر این که امتیاز بدست آمده بابت هر یک از درس ها کمتر از ۴۰ درصد امتیاز تعیین شده نباشد و برای شرایط مشروطی کسب حداقل ۶۰ درصد امتیاز برای هر درس جهت احراز شرایط مشروطی ضروری است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...