معامله گر هدفمند؛ چگونه می توان یک ذهن برنده پرورش داد؟

Trading on Target: How To Cultivate a Winner's State of Mind

نویسنده :
سعید روندی پویان طاحونه
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 232
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 330
ویرایش : 0 شابک 9786001866227
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : روانشناسی بازار

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 235,000تومان

درباره نویسنده
 Adrienne Toghraie، مربی موفقیت معامله گری، یک مرجع معتبر بین المللی در زمینه توسعه انسانی و یک متخصص برنامه ریزی -عصبی زبانی (NLP) برای جوامع مالی و تجاری است. او بنیانگذار و رئیس سمینارهای معامله گری هدفمند و غنی سازی زندگی و همچنین بنیان گذار دو شرکت است که برای کمک به معامله گران، فروشندگان و سایر افراد موفق در زمینه افزایش چشمگیر سود و موفقیت در تمام زمینه های زندگی فعالیت می کنند. آدریان با استفاده از ۲۱ سال تحصیل خود در علم مدل برتری (NLP (Modeling Excellence و اشکال دیگر رشد روانی، به مشتریان خود کمک کرده است تا از محدودیت های خود تحمیلی خود عبور کنند و به سطوح جدیدی از موفقیت برسند. مقالات و مصاحبه های آدریان در اکثر مجلات و روزنامه های تجارت مالی مهم سراسر جهان منتشر شده است.

 همه افرادی که در بازارهای مالی بورس و فارکس و رمزارزها با هر سطحی فعالیت دارند باید روانشناسی معامله گری را بدانند!
در طول سال های زیادی که مشغول حرفه معامله گری هستم، معامله گران زیادی را دیده ام که دانش تکنیکالی و فاندامنتالی مناسبی دارند، تمایل شدیدی هم برای تبدیل شدن به یک معامله گر سودده پایدار را در خود احساس می کند، اما آیا این کافی هست؟

این معامله گران شرط لازم موفقیت در مهارت ترید را به خوبی دارا شده اند ولی به شرط کافی موفقیت در ترید (یعنی روانشناسی معامله گری)، توجهی نداشتند و نتیجه آن، درجا زدن در وضعیت فعلیشان بوده که در انتها به از دست دادن پول یا تسلیم شدن در برابر بازار و رها کردن این مهارت ارزشمند منجر شده است!
این معامله گران از تلاش و کوشش چیزی کم نگذاشته اند، ولی به مهمترین اصل اساسی که منجر به معامله گرانی سودده و پایدار شدن آنها بشود توجه کافی ننموده اند.

آیا شما هم خود را در چنین وضعیتی تصور می کنید؟
نگران نباشید در این کتاب مشکلات و موانعی که یک معامله گر در طول مسیر رشد خود با آنها مواجه می شود به صورت کامل و دقیق بررسی شده است و راه کارهای کاملا عملی و قابل اجرا برای رهایی از این مشکلات و رسیدن به سود مستمر در بازارهای مالی ارائه شده است. با اجرائه تکنیک های ارائه شده در این کتاب شما را به یک معامله گر منضبط و سود ده تبدیل خواهید شد. (سعید روندی)

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...