بلوک سفارش، تشخیص ردپای بزرگان در بازار فارکس Order Block

نویسنده :
رسول احمدی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 40
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 60
ویرایش : 0 شابک 9786001865947
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : فارکس، طلا و نفت

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 42,000تومان

هر معامله گر، شکست ناشی از یک پوزیشن حد ضرر خورده را تجربه کرده است، زیرا بانک مرکزی توانسته است قیمت موقعیت شما را با استفاده از(IPDA الگوریتم تحویل قیمت بین بانکی) به میزان قابل توجهی تغییر دهد.
استفاده از بلوک های سفارش هنگام معامله در فارکس بدون شک راهی شگفت انگیز برای درک بهتر مکان هایی است که می توانید به یک موقعیت بپیوندید و با کاهش ریسک گرفتار شدن در جستجوی نقدینگی، احتمال موفقیت معامله تان را افزایش دهید.
این کتاب تمام چیزی است که شما برای درک نحوه استفاده مؤثر از بلوک های سفارش، زمانی که از استفاده از آن ها اجتناب کنید، با نمودارهای تصویری رنگی و مهم تر از همه، قوانین سرانگشتی برای گنجاندن در استراتژی معاملاتی خود برای بلوک های سفارش نیاز دارید.
کتاب بلوک سفارش شما را به اردرگذاری های مؤسسات، بانک ها و حقوقی ها آشنا می کند و به شما می آموزد که چگونه بلوک های سفارش را تشخیص دهید. بی شک هر معامله گر در بازارهای مالی باید شناخت کامل از نحوه اردرگذاری غول های بازار را بشناسد و بتواند با تشخیص این بلوک های سفارش، تحلیل خود را کامل کند. شما می توانید قواعد و قوانین سفارش را به استراتژی خود اضافه کنید.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...