خودتان را بهتر بشناسید؛ چگونه با واقع نگری می توانید به افکار و رفتارهایتان بنگرید و از باورهای ناسالم رها شوید!

Instant Analysis

نویسنده :
دکتر دیوید لیبرمن
مترجم :
شمس الدین حسینی الهام آرام نیا
نوبت و سال چاپ : 5 / 1401 تعداد صفحات : 443
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 505
ویرایش : 0 شابک 9789642366873
موضوع اصلی : عمومی/ انگیزشی موضوع فرعی : انگیزشی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 249,900تومان

و من در پژوهش هایم تقریبا صد نوع رفتار را شناسایی کردم که حالت و ترکیبات متفاوتی را در ساختار تفکر ناخودآگاه شکل می دهند. این رفتارها مانع از آن می شوند که توانایی های بالقوه را به صورت بالفعل درآورید و اجازه نمی دهند از خود و زندگیتان لذت ببرید. هنگامی که از رفتارها، افکار و باورهای ناسالمتان کاملا آگاه شوید، دیگر هرگز بر مبنای عادات رفتار نخواهید کرد. آگاهی نسبت به درد و رنج، شما را هوشیار و مراقب نگه می دارد و به طور ناخودآگاه عادات و رفتارها را از بین می برد.

این کتاب از طریق یک فرایند پنج مرحله ای به شما نشان می دهد که چگونه از زندگی شرطی شده، رها شوید. هنگامی که افکار شما خودآگاه باشد، رفتارتان نیز با طراوت خواهد بود. آگاهی فکری موجب نشاط رفتارها می شود و به خاطر این که افکارتان ناخودآگاه و مکانیکی نیست، عادت ها؛ قدرت و ثباتشان را از دست می دهند و به راحتی از روند زندگیتان حذف می شوند.
زمانی که از الگوها، تصورات، باورها و رفتارهای خشک و وسواسی رها می شوید؛ می آموزید که چگونه کنترل زندگیتان را در اختیار بگیرید. کتاب حاضر به شما خواهد گفت؛ چگونه به جای واکنش بر مبنای افکار و عادات شرطی شده، زندگی کنید و شما می آموزید؛ چگونه قبل از هرگونه اقدامی، ابتدا خوب بیندیشید.
پس برای زندگی کردن آماده شوید.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...