هوشیاری ذهنی؛ راهنمای کارآفرین برای شکل دادن به ذهن شما برای موفقیت بیشتر

Mental Acuity: The Entrepreneur's Guide to Shaping Your Mind for Greater $uccess

نویسنده :
مایکل آر. سولومون
مترجم :
حسین علی سلطانی عباس اسدی نادیا کهریزی
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 180
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 180
ویرایش : 0 شابک 9786227592818
موضوع اصلی : کسب و کار و کارآفرینی موضوع فرعی : کارآفرینی (استارت آپ)

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 140,000تومان

نوشته ی: ادوین ام. کوپرمن، رئیس اسبق، و مدیر عامل شرکت آمریکایی خدمات مسافرتی
مایکل سولومون یک کتاب خواندنی برای کسانی نوشته است که به فکر شروع کسب وکار خود یا ورود به دنیای کسب و کار هستند و در پی درک عمیق ویژگی ها و عناصر کلیدی هستند که به موفقیت ختم می شوند. این کتاب همچنین بینشی درباره شناسایی نقاط ضعف و کاستی هایی ارائه می دهد که منجر به شکست می شوند.
هوشیاری ذهنی کتاب قابل فهمی است و از یک الگوی منطقی پیروی می کند، با اشاره به اینکه موفقیت در کسب وکار در درجه اول به توانایی افراد برای سازگاری با شرایط در حال تغییر و میل و اشتیاق آن ها برای موفقیت، بدون در نظر گرفتن شرایط، بستگی دارد. ممارست یک صفت کلیدی در مسیر موفقیت است.

این کتاب خواننده را با مجموعه ای از موقعیت های واقعی و دشوار کسب و کار آشنا می کند، رویکردهای ممکن را برای رسیدگی به آن ها بررسی می کند، سپس در مورد نحوه رسیدگی به آن ها و فرآیندی که باید انجام می شد، بینش هایی را ارائه می دهد.
موقعیت خاصی که در کتاب توضیح داده می شود پرده برداشتن نویسنده از یک سوء تعبیر چند میلیون دلاری از کد مالیاتی توسط مقامات ارشد شهر نیویورک و تلاش های شخصی نویسنده برای شناسایی و اصلاح آن است. سرسختی او در این کار منجر به صرفه جویی صدها میلیون دلاری برای شهر نیویورک می شود.
«هوشیاری ذهنی- راهنمای کارآفرین برای شکل دادن به ذهن شما برای موفقیت بیشتر» به افراد تازه واردی که برای شغلی مصاحبه می کنند، به کسانی که برای اولین بار یک موقعیت شغلی جدید را شروع می کنند، و به اهالی کسب وکار که به دنبال بینش هایی در مورد نحوه بهبود تفکر خود هستند، درس های اصولی می دهد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...