الگوهای جدید قدرت و سود؛ راهنمای استراتژیست ها برای بدست آوردن مزیت رقابتی در عصر دیجیتال

New Patterns of Power & Profit : A Strategist's Guide to Competitive Advantage in The Age of Digital Transformation

نویسنده :
اریک ک. کلمونز
مترجم :
سید سعید شهاب
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 508
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 400
ویرایش : 0 شابک 9786223270512
موضوع اصلی : مدیریت موضوع فرعی : استراتژیک

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 460,000تومان

مختصری درباره کتاب
چگونه Capital One و Uber مدل های کسب و کار تقریباً یکسانی را با تمرکز بر مشتریانی که نسبت به خدمات ارائه شده سود آورترند، پیاده سازی کردند؟ چرا Google و Amazon برای ما ارزشمند هستند؟ چرا جابجایی شرکت هایی نظیر Microsoft ،Apple ،Google ، وAmazon برای رقبا بسیار دشوار است؟ و چرا گوگل می تواند تقریباً هر چیزی را که بخواهد برای در اختیار گذاشتن کلمات کلیدی دریافت کند؟ مدل های کسب و کار مبتنی بر اطلاعات این شرکت ها و بسیاری شرکت های دیگر از الگوهای توصیف شده در این کتاب بهره برداری می کنند.

این کتاب تفکر مبتنی بر شش الگوی ارائه شده توسط نویسنده را، که همه کسب و کارها برای موفقیت بیشتر در دنیای به سرعت در حال تغییر نیاز دارند، القاء می کند. این موضوع به مدیران اجرایی، قانون گذاران، سرمایه گذاران، و شهروندان نگران کمک می کند تا مسیر خود را در میان تحول كلان ديجيتال عصر حاضر بهتر طی کنند. پروفسور کلمونز الگوهایی را برای رقابتی ماندن و دستیابی به مدل های تجاری سود آور ارائه می دهد.

الگوهای شکل دهی مجدد مسئله/ تشخیص مسئله/ پاسخ دهی به مسئله- (Reframe Recognize - Respond) را به خوانندگان می آموزد که چگونه مسائل ناآشنا را به الگوهای آشنا تبدیل کنند، چگونه تعیین کنند که کدام الگوها را در موقعیت های مختلف اعمال کنند و چگونه مؤثرترین واکنش را نشان دهند. اطلاعات همه چیز را تغییر می دهد. این کتاب را می توان راهنمای قدرت و سود حاصل از درک تغییرات در عصر تحول دیجیتال دانست.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...