صفر تا صد؛ چگونه از یک معامله گر موفق به یک معامله گر موفق تبدیل شدم - یک داستان واقعی!

Zero to Hero: How I went from being a losing trader to a consistently profitable one -- a true story!

نویسنده :
ایوان بیاجی
مترجم :
جواد رباطجزی فاطمه هراتی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 96
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 130
ویرایش : 0 شابک 9786001866142
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : روانشناسی بازار

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 98,000تومان

ما واقعیت خود را در بازارها شکل می دهیم! اگرچه پذیرفتن آن سخت است، اما حقیقتی غیرقابل انکار می باشد. با این حال، این حقیقت می تواند کاملا رهایی بخش باشد، زیرا اگر موفقیت در معاملات تابعی از نحوه درک شما و نحوه تصمیم گیری شما برای عمل کردن بر روی آنچه که درک می کنید باشد، پس شما با کار کردن روی خود می توانید نتایج معاملات را تغییر دهید.
اما چگونه می توانید خودتان را تغییر دهید و به نفع خودتان عمل کنید؟ چگونه می توانید تجربه خود از معاملات را به گونه ای تغییر دهید که واقعاً رضایت بخش باشد؟ در این کتاب جواب همه این سؤال ها را خواهید یافت. من به شما یک دستورالعمل ساده در مورد اینکه چگونه تجربه خود را از معامله گری به گونه ای تغییر دهید که به اهداف خود از بازار برسید، خواهم گفت.
با این حال، تنها چیزی که برای شما این نتایج را به ارمغان می آورد، تعهد کامل به وظیفه ای است که به شما می دهم. من این کتاب را با این فرض نوشتم که شما آنچنان آرزوی موفقیت در معاملات دارید که بخواهید هر عقیده متضادی را که مانع از انجام مداوم هر کاری می شود، "پاک کنید".
من به این نتیجه رسیدم که هر کسی می تواند یک معامله گر موفق باشد، و در طول کتاب، برخی از جنبه های شخصی داستانم را با شما در میان می گذارم تا این نکته را بهتر نشان دهم.
امیدوارم هر دلیلی که شما را به این کتاب رسانده با این کتاب را برای شما آورده است، در آن بینش های غیر قابل مقایسه ای از ماهیت واقعیت خود در داخل و خارج از بازار پیدا کنید.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...