راهنمای حرفه ای معامله گری با والیوم پروفایل Volume Profile

VOLUME PROFILE: The insider's guide to trading

نویسنده :
Trader Dale
مترجم :
مهندس علی رضایی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 208
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 310
ویرایش : 0 شابک 9786001866258
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : پرایس اکشن

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 215,000تومان

احتمالاً در کتاب های پرایس اکشن به مثال غار افلاطون که اندیکاتورها را سایه های قیمت و اصل ماجرا را مربوط به حرکت خود قیمت می دانند برخورد کرده اید. می خواهم خیلی عمیق تر و دقیق تر به این موضوع فکر کنید، حرکات قیمت سایه چه چیزی است؟؟؟
حجم معاملات خرید و فروش، جریان سفارشات، اوردر بوک و سالن حراج، این ها هستند که منشا تمامی حرکات قیمت و کندل ها هستند و همه چیز از این جا شروع می شود.
کتاب پیش رو کتابی بسیار عالی و کاربردی برای آشنایی با بازار اصلی فیوچرز و حجم معاملات می باشد که به شما سرنخ های بسیار عالی از رفتارهای مؤسسات مالی می دهد. مؤسسات مالی بزرگ با مشکلی مواجه هستند که من و شما با آن روبرو نیستیم و آن حجم عظیم سرمایه آنهاست. تصور کنید میخواهید ۱۰۰۰۰ لات EUR/USD خرید کنید، آیا به راحتی گذشته می توانید دکمه خرید را بزنید؟؟ خیر. زیرا به محض زدن دکمه خرید برای شما دو مشکل خیلی بزرگ به وجود می آید: اول اینکه باید نقدینگی برای چنین خرید بزرگی وجود داشته باشد تا شما بتوانید این خرید بزرگ را انجام دهید و سفارش شما پر شود و دوم اینکه به محض زدن دکمه خرید تمامی سفارشات فروش را جمع می کنید و قیمت به سرعت به بالا پرتاب می شود و میانگین قیمت خرید شما بسیار بالاتر از چیزی که انتظار داشتید می شود. بر اساس این مشکل مؤسسات بزرگ در این کتاب یاد می گیریم که ردپای حجم مؤسسات را شناسایی کنیم و هم جهت با آنها در این بازار کسب سود کنیم.
هم چنین توصیه می شود برای گرفتن تأییدیه ورود و دقیق تر شدن معاملات، کتاب جریان سفارشات نویسنده را مطالعه کنید که به شما کمک کند ورودهای بسیار دقیقی داشته باشید.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...