تسلط بر الگوهای هارمونیک و واگرایی ها در بازارهای مالی

Trading with the Trendlines - Harmonic Patterns Strategy: Trading Strategy. Forex, Stocks, Futures, Commodity, CFD, ETF.

نویسنده :
دیوید کارلی
مترجم :
مهندس مجید عنایتی فر
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 172
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 250
ویرایش : 0 شابک 9786001866111
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : تحلیل تکنیکال

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 175,000تومان

کتاب حاضر با عنوان تسلط به الگوهای هارمونیک و واگرایی ها در بازارهای مالی یکی از کتاب های اصلی برای هر معامله گر است که باید آن را بخواند. در این کتاب برای اولین بار سعی کرده ایم ساختار الگوهای هارمونیک را با واگرایی ترکیب کنیم تا اعتبار آنها را در معاملات افزایش دهیم. مطالب این کتاب در سه بخش آورده شده است. بخش اول به بیان الگوهای هارمونیک و بخش دوم به بیان واگرایی پرداخته شده است. مطالب بخش اول و دوم مربوط به آقای اسکات کارنی است. قلم فوق العاده اسکات کارنی بر کسی پوشیده نیست. بخش سوم مطالب این کتاب به بیان دیگر الگوهای هارمونیک و برخی اندیکاتورهای واگرایی است که در بخش اول و دوم به آنها اشاره نشده است و توسط مترجم جهت تکمیل مطالب آورده شده است. همچنین چندین اندیکاتور، برای واگرایی و چندین اندیکاتور هم مخصوص شناساسس الگوهای هارمونیک هم برای تریدینگ ویو و مفید تریدر معرفی کردیم. تلاش شد که تمامی ایده ها و تکنیک ها به صورت مثال های متنوع و گسترده توضیح داده شود تا مخاطب با دیدن این مثال ها آبدیده شود و خودش را برای حضور در بازارهای مالی آماده کند.

مبحث واگرایی به معامله گران کمک می کند که در سقف های قیمتی ضعف روند را متوجه شود و وارد معامله خرید نشود و بتواند به موقع از معامله خارج شود. همچنین واگرایی کمک می کند که معامله گر در کف های قیمتی سهام ارزشمند خودش را به باد ندهد. ترکیب واگرایی با الگوهای هارمونیک یک ترکیب برنده است و اگر معامله گر طبق مطالب کتاب در بخش سوم به درستی آنها را استفاده کند بسیار موفق عمل خواهد کرد. در کتاب اسکات کارنی چهار الگوی پر طرفدار هارمونیک توضیح داده شد اما در کنار این الگوها، سعی شد که چند الگوی هارمونیک دیگر هم معرفی کنیم که برای توضیح در مورد برخی موج های شکل گرفته در بازار، کامل کننده مطالب باشد.

همچنین باید گفت که الگوهای بی شمار زیادی را ممکن است در بازارهای مالی مشاهده کنید اما خیلی از این الگوها هارمونیک نیستند و ربطی به فیبوناچی ندارند. الگوهای هارمونیک وابسته به نسبت های فیبوناچی هستند. به جهت اینکه اکثر کتاب های موجود در زمینه الگوهای هارمونیک صرفا حالت ترجمه دارند، سعی کرده ایم در بخش سوم بالای ۱۰۰ مثال متنوع از بورس ایران را قرار دهیم تا مخاطب ذهنش باز شود. در خلال مطالب کتاب در بخش سوم از نکات بی شماری استفاده کرده ایم که می تواند راهنمایی واقعی برای معاملات شما باشد. الگوهای هارمونیک، الگوهایی بر مبنای هدف هستند و الگوهای واگرایی بیشتر بر مبنای روند هستند. این مشکل را خیلی از معامله گران دارند که وقتی وارد معامله ای می شوند برای خروج برنامه ای ندارند. برای همین مطالعه این کتاب دید خوبی برای خروج از معامله بر اساس هدف و روند به آنها می دهد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...