طرح ریزی واحدهای صنعتی

نویسنده :
محمدهادی نیکوفکر وحید عبداله زاده
نوبت و سال چاپ : 10 / 1402 تعداد صفحات : 776
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 930
ویرایش : 0 شابک 9789641576181
موضوع اصلی : صنایع موضوع فرعی : صنایع

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 390,000تومان

کتاب طرح ریزی واحدهای صنعتی حاصل چندین سال مطالعه، آموزش و تدریس طرح ریزی واحدهای صنعتی می باشد و سرفصل های موجود در درس طرح ریزی واحدهای صنعتی را به طور کامل پوشش می دهد.
این کتاب قابل استفاده برای دانشجویان کارشناسی رشته مهندسی صنایع، داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع و داوطلبین کنکور دکتری مهندسی صنایع می باشد. مباحث ارائه شده در کتاب قابلیت تطبیق با شرایط عملیاتی را دارا بوده و در سازمان ها و کارخانجات صنعتی نیز می توان از آن بهره گرفت.
مطالب کتاب به دو بخش اصلی تقسیم می شوند. در بخش اول مباحث کتاب به صورت شیوا و ساده به همراه مثال های متنوع بیان شده است. همچنین در پایان فصول، خلاصه فرمول ها به منظور جمع بندی مطالب آورده شده است. در بخش دوم تست های تفکیکی به منظور کسب مهارت و تسلط بیشتر در انتهای هر فصل آورده شده است.

این کتاب برگرفته شده از کتاب های مرجع و دانش مؤلفانش می باشد. مطالب کتاب در قالب ۱۵ فصل ارائه شده که برای هر فصل تست های تفکیکی جامعی نیز در نظر گرفته شده است. سؤالات کتاب شامل مسائلی است که در کنکور ارشد سراسری، آزاد و دکتری رشته مهندسی صنایع طی سال های مختلف آمده و بخشی دیگر از سایر منابع بوده و یا به وسیله مؤلفین طراحی گردیده است. در طراحی تست های تألیفی سعی شده تا مسائلی انتخاب شوند که تا حد امکان جدید بوده و به تسلط بیشتر دانشجویان در فراگیری مطالب کمک شایانی نماید.

از مهم ترین ویژگی های این کتاب می توان به موارد زیر اشاره نمود:
* سادگی، پیوستگی و جامعیت کم نظیر مطالب موجود در متن
* رفع ابهامات فراوان موجود در این درس برای دانشجویان
* یکسان نمودن سلایق مختلف
* ارائه روشی نوین در بیان مطالب درسی به منظور فهم بیشتر مباحث درسی
* ۸۲۰ تست شامل تمامی تست های کنکور سراسری از سال ۶۸ تا کنون به همراه تست های کنکور آزاد و تست های کنکور دکتری مهندسی صنایع
* 540 مثال و تست شامل سؤالات تألیفی و مسائل کتب مرجع
* پاسخ های کاملاً تشریحی برای مسائل و تست ها و در برخی موارد ارائه بیش از یک راه حل
همچنین کتاب «۱۱۰۰ سؤال چهارگزینه ای طرح ریزی واحدهای صنعتی» شامل تست های تألیفی تفکیکی و آزمون های آزمایشی مختلف تألیف مؤلفین این کتاب به منظور تسلط بیشتر برای خوانندگانی که به تست های بیشتر و همچنین آزمون گرفتن نیاز دارند توصیه می شود.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...