تئوری نوین سرمایه گذاری جلد اول

Modern Investment Theory, 3rd ed

نویسنده :
رابرت هاگن
مترجم :
دکتر علی پارسائیان
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 528
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 770
ویرایش : 0 شابک 9789643886097
موضوع اصلی : مدیریت موضوع فرعی : مدیریت مالی و سرمایه گذاری

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 295,000تومان

کتاب تئوری نوین سرمایه گذاری، نوشته رابرت هاگن مرجع جامعی است که فصل‌های متنوعی را به ارزشیابی اوراق بدهی و سرمایه ای اختصاص داده است و منبع مناسبی برای اساتید، پژوهشگران و تحلیلگران بازارهای سرمایه و نیز دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای حسابداری و مدیریت مالی می باشد.
در بخش اول کتاب به مدل‌ها و تکنیک‌های مورد استفاده جهت در اختیار داشتن یک سرمایه گذاری واقع بر مجموعه سرمایه گذاری های کارا و نیز چگونگی قیمت گذاری دارائی ها در بازارهای سرمایه پرداخته شده است. پس از بیان مقدمه مختصر و روشنی از دنیای سرمایه گذاری، به مباحث پیشرفته تری همچون مدل مارکویتز و مدل قیمت گذاری دارایی‌های سرمایه‌ای پرداخته شده است.
نیمه دوم کتاب (بخش های چهارم تا ششم) به بکارگیری مباحث ارائه شده در سه بخش اول کتاب، یعنی مباحث علمی سرمایه گذاری اختصاص یافته است و مباحثی مرتبط با نرخ‌های بهره و مدیریت اوراق قرضه بطور کامل تشریح شده است. بخش انتهایی کتاب نیز به قیمت گذاری اوراق مشتقه و مباحث خاص سرمایه گذاری اختصاص یافته است.
از ویژگی‌های منحصر به فرد این کتاب می توان به بخش‌هایی تحت عنوان "در گوشه و کنار بازار" و همچنین افته کاوی های موردی اشاره کرد. فصل سه کتاب نیز که به برخی مفاهیم آماری لازم در کتاب پرداخته، از جمله برجسته ترین فصول در بین سایر کتب مشابه تلقی می شود. پرسش‌ها، تمرینات و مسائل بیشمار ارائه شده در پایان هر فصل (که نیمی از آن همراه با پاسخ‌های ارائه شده توسط مولف کتاب می‌باشد) نیز به درک عمیق مطالب کمک شایانی می‌کند.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...