حسابداری پیشرفته 2 صورت های مالی تلفیقی مقدماتی و پیشرفته

نویسنده :
محسن حسینی الاصل
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 432
نوع جلد / قطع: شومیز / رحلی وزن: 910
ویرایش : 0 شابک 9786223271151
موضوع اصلی : حسابداری موضوع فرعی : حسابداری مالی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 430,000تومان

کتاب حاضر بر اساس آخرین تغییرات استانداردهای حسابداری ایران در سال ۱۳۹۸ خصوصا دو استاندارد جدید ۳۸ (ترکیب های تجاری) و ۳۹ (صورت های مالی تلفیقی) و استانداردهای بین المللی متناظر آنها (3 IFRS و 10 IFRS) به عنوان منبع اصلی "درس حسابداری پیشرفته (۲) در دوره کارشناسی" و "درس صورت های مالی تلفیقی پیشرفته در دوره کارشناسی ارشد" دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در ۸ فصل شامل: ترکیب های تجاری، صورت وضعیت مالی تلفیقی در زمان تحصیل، صورت های مالی تلفیقی در سال های پس از تحصیل، معاملات کالا و خدمات، نقل و انتقال دارایی های ثابت، قراردادهای اجاره و قراردادهای پیمانکاری بین شرکت های گروه استقراض درون گروهی، تغییرات در ساختار سرمایه شرکت های فرعی، مالکیت متقابل و نهایتا ساختارهای پیچده مالکیت به رشته تحریر درآمده است.

پیشنهاد مولف؛ تدریس ۵ فصل اول در دوره کارشناسی و تدریس سه فصل آخر در دوره کارشناسی ارشد می باشد. در این کتاب کوشش گردیده از ساده سازی در بیان مطالب پرهیز و مثال هایی کامل، جامع، هم سنگ و متناسب با پیچیدگی موضوعات ارائه تا از جنبه کاربردی و در شرایط واقعی و عملی نیز بتوان از آنها به عنوان راهنمایی در تهیه صورت های مالی تلفیقی استفاده نمود. با این وجود؛ در تشریح و تدریس مطالب ابتدا تمرین های ساده و سپس مثال های جامع و پیچیده طراحی و حل گردیده تا از ابعاد مختلف به موضوعات مطرح پرداخته شود. چیدمان محتوی آموزشی کتاب به گونه ای است که عدم تدریس یا مطالعه برخی از مطالب و مثال ها، لطمه ای به کلیت موضوع و اهداف آموزشی مدنظر نمی رساند.

این کتاب گنجیه ایست از صدها تمرین، مسئله، سوال تشریحی، سوالات چهارگزینه ای و نیز کلیه تست های کنکور کارشناسی ارشد حسابداری (سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی) از سال ۱۳۷۰ تا ۱۴۰۲ که به تفکیک موضوع در پایان هر فصل گنجانده شده است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...