مدیریت استراتژیک داده محور؛ چگونگی بهره مندی از جهان کلان داده ها، تجزیه و تحلیل و هوش مصنوعی

نویسنده :
برنارد مار
مترجم :
نیما پیشوا علی نیک سرشت حسین عباسیان محمدی
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 372
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 370
ویرایش : 0 شابک 9786227592597
موضوع اصلی : مدیریت موضوع فرعی : استراتژیک

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 255,000تومان

داده یک دارایی استراتژیک تمام عیار برای همه مشاغل است. با برنارد مار، که نویسندهای با کتاب‌های پرفروش بوده، و سخنران کلیدی، مشاور مدیریت استراتژیک، و متخصص تجزیه و تحلیل، هوش مصنوعی و کلان داده است، بیاموزید که چگونه از داده استفاده کنید و با تولید بینش‌های ارزشمند، استراتژی و محیط کسب و کار خود را رونق بخشید. برنارد مار با بسیاری از سازمان‌های شناخته شده جهان کار کرده و به آنها مشاوره داده است. لینکدین اخیراً برنارد را به عنوان اولین صدای برتر لینکدین در میان تأثیرگذاران بریتانیایی رتبه بندی کرده است. او در مورد موضوع مدیریت استراتژیک داده محور و تجزیه و تحلیل برای نشریات مختلف از جمله فوربس، هاف پست و لینکدین پالس مطالبی را نوشته و می‌نویسد و میلیون ها خواننده دارد.

او در این کتاب اشاره می کند که داده ها، از سازمان‌های کوچک گرفته تا غول های فناوری و شرکت‌های بزرگ چند ملیتی، در صورت استفاده صحیح، پتانسیل عظیمی برای همه کسب و کارها دارند، اما این منبع اغلب به طور کامل مورد استفاده قرار نمی گیرد. مدیریت استراتژیک داده محور راهنمای خواندنی در مورد چگونگی ایجاد یک رویکرد قوی و مبتنی بر داده است که از قدرت داده برای متحول کردن کسب و کار و استراتژی ما استفاده می‌کند.

این کتاب با توضیح چگونگی جمع آوری، استفاده و مدیریت داده ها، هر سازمانی را با ابزارها و استراتژی‌های مورد نیاز برای پیشرفت در اقتصاد دیجیتال آماده می سازد. از طرفی در ویراست دوم، این عنوان پرفروش به طور کامل با اطلاعاتی در مورد هوش مصنوعی، کلان داده و درک مشتریان و بازارهای ما و نحوه ارائه خدمات و محصولات هوشمند به آن ها به روز شده است. برنارد مار با مطالعات موردی و نمونه های دنیای واقعی، رویکرد بی نظیری را در مورد چگونگی به دست آوردن مزیت رقابتی پایدار در دنیای مبتنی بر داده ارائه می دهد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...