گام به گام معامله گری بر اساس اسمارت مانی و ICT

نویسنده :
مهندس مجید هدایتی فر
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 200
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 300
ویرایش : 0 شابک 9786001866340
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : استراتژی های سرمایه گذاری

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 200,000تومان

مطالبی که در این کتاب گفته شده بر اساس بازار فارکس است. اما سبک ICT بر روی تمام بازارهای دارای نقدینگی و شناوری بالا از جمله , بازار فارکس , ارزهای دیجیتال و بازار سهام جواب میدهد. سبک ICT برای تمام تایم فریم های میانی موجود در بازار مناسب است اما مبتکر این سبک مایکل هادلستون بیشتر تریدهای خود را روی تایم فریم های موجود در بازار مناسب است اما مبتکر این سبک مایکل هادلستون بیشتر تریدهای خود را روی تایم فریم های میانی مثل یک ساعته یا 15 دقیقه انجام میدهد.اما در مطالب کتاب گفتیم که شما بر اساس سبک معاملاتی خودتان میتوانید در هر تایم فریمی که می خواهید معاملات خودتان را انجام دهید. سبک ICT به لحاظ شباهت یکی از سبک های نزدیک به سبک RTM در پرایس اکشن است.

بخش اول کتاب ماتریکس بازارساز نوشته ایوان کریستوفر است که در 15 فصل به بررسی درک زبان بازارساز و اینکه چگونه رد پای پول های بزرگ را تشخیص دهیم , پرداخته است. همچنین بخش مفاهیم زیادی را در مور اسمارت مانی پوشش میدهد.

بخش دوم کتاب مربوط به مفاهیم پیشرفته معامله گری بر اساس نقدینگی نوشته دنیل استون است که در 6 فصل به انواع نقدینگی , تعیین مناطقی که نقدینگی وجود دارد و شکار کردن نقدینگی معامله گران خرده فروش پرداخته است. مباحث مربوط به نقدینگی به عنوان یک مقدمه برای سبک ICT به شمار میرود و شما را آماده درک مباحث ICT میکند

بخش سوم کتاب معامله بر اساس اردر بلاک نوشته میکائیل جیووانی است که راجب کندل های موسسات و رازهای مربوط به معامله گری بر اساس اردر بلاک است. خود اردر بلاک انواع مختلفی دارد و همانطور که میدانید سبک ICT بر اسا عرضه و تقاضا است که اردر بلاک ها خود عرضه و تقاضا هسند و شناسایی درست این اردر بلاک ها و نحوه معامله گری بر اساس آنها میتواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...