بازی بلندمدت؛ تفکر بلندمدت در دنیایی کوتاه مدت

The Long Game: How to Be a Long-Term Thinker in a Short-Term World

نویسنده :
دوری کلارک
مترجم :
اکبر درویشی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 6 / 1402 تعداد صفحات : 207
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 190
ویرایش : 0 شابک 9786222543709
موضوع اصلی : عمومی/ انگیزشی موضوع فرعی : انگیزشی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 185,000تومان

بر هیچ کس پوشیده نیست که همه‌ی ما بیش از حد در حال تقلا کردنیم. امروزه، بیشتر حرفه‌ای ها احساس شتاب زدگی، سردرگمی و عقب ماندگی می کنند. سرگرم فعالیت هستیم و همیشه تمرکزمان متوجه کار بعدی است و لحظه‌ای مجال نفس کشیدن به خود نمی دهیم.
چطور می توانیم از این چرخه‌ی بی پایان رهایی یابیم و زندگی جذاب و هدفمندی را که همه خواهانش هستیم خلق کنیم. درست مثل مدیرانی که به دلیل چشم داشتن به منافع موقت از سرمایه گذاری راهبردی برای رشد بلندمدت غافل می مانند، ما نیز در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود مرتکب چنین خطایی می شویم. باید زاویه‌ی دید خود را تغییر دهیم تا چشم انداز کلی تری به دست آموریم و از قدرت تغییرات کوچکی بهره بگیریم که تاثیر شگرف و چشمگیری در موفقیت آینده‌ی ما دارند. باید «بازی بلندمدت» را شروع کنیم.

چنان که دوری کلارک، متفکر برجسته ی حوزه ی کسب و کار و استاد دانشگاه دوک، می گوید، همه اذعان داریم که موفقیت پایدار مستلزم تلاش و پشتکار است. با این حال، فرهنگ غالب ما را به سمت کارهای ساده، تضمین شده و در ظاهر باشکوه سوق می دهد. نویسنده در این کتاب مسیر دیگری را پیشنهاد می کند: انجام دادن کارهای کوچک طی زمان برای تحقق اهداف و پایبندی به آن ها حتی وقتی بیهوده، خسته کننده یا دشوار به نظر می رسند. کلارک در بازی بلند مدت اصول و چهار چوب های منحصر به فردی را به همراه داستان هایی الهام بخش از زندگی حرفه ای خود و دیگران نقل می کند که شما می توانید، بسته به شرایط خاص خود، از آنها بهره بگیرید. تمامی ما بیست و چهار ساعت در اختیار داریم، اما با به کارگیری راهبردهای درست می توانیم از این ساعت ها به شیوه ای بهتر و مؤثرتر استفاده کنیم. یک شبه نمی توان این مسیر را طی کرد، اما نتایج بلند مدت این فرایند غیر قابل تصور است. رهایی از روزمرگی های جنون آمیز و ایجاد تحولی در زندگی و کار.

این کتاب برای آنهایی طراحی شده که از زندگی و کارشان چیز بیشتری می خواهند و برای رسیدن به آن نقطه حاضرند مسیر دشوارتر را برگزینند. اگر فکر می کنید نتوانستید از استعداد و توانایی هایی که دارید استفاده کنید و به جایگاه مناسبی نرسیدید، کتاب بازی بلند مدت مناسب شماست.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...