مربیگری روش معاملاتی ICT؛ راهنمای پول هوشمند برای معاملات روزانه {منتورشیپ}

Unlocking Success in ICT 2022 Mentorship: The Smart Money Guide to the Full ICT Day Trading Model

نویسنده :
لومی تریدرز داریا فیلیپنکا
مترجم :
سامان کاکه اله زاده
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1403 تعداد صفحات : 386
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 510
ویرایش : 0 شابک 9786225517141
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : پرایس اکشن

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 680,000تومان

مایکل هادلستون که به عنوان معامله گر ICT نیز شناخته می شود، یک معامله گر افسانه ای فارکس، «پدر پول هوشمند» و طرفدار «تئوری توطئه» است که می گوید بازارهای معاملاتی آزاد نیستند و تمام قیمت ها توسط یک بازارساز کنترل می شود.
این کتاب پر محتوا شامل ۳۳ فصل است که می تواند نقشه راه شما برای تبدیل شدن به یک معامله گر باهوش باشد.
در این کتاب راهنمای گسترده، سفری به قلب معاملات، از مفاهیم فاندامنتال گرفته تا استراتژی های پیشرفته که توسط معامله گران با تجربه استفاده می شود را در پیش داریم. در هر فصل به مطالب زیر خواهیم پرداخت:
*فصل های 1 تا 3 به مفاهیم پایه می پردازد و شما را با معاملات روزانه، پرایس اکشن، عناصر ستاپ معاملاتی و مفهوم مهم نقدینگی در معاملات آشنا می کند.
*فصل 4 تا 11 به جزئیات ساختار بازار، جلسات لندن، تجزیه و تحلیل جریان سفارش و الگوهای معاملاتی مختلف مانند الگوی تری درایو و کیل زون های ICT می پردازد.
* فصل های ۱۲ تا ۱۵ روی سوگیری های روزانه، موانع تثبیت، رویدادهای تقویم اقتصادی و تکنیک های دقیق ساختار بازار تمرکز دارد.
* فصل های ۱۶ تا ۲۲ ستاپ های متعدد در جلسات معاملاتی، روابط بین بازاری و تأثیر رویدادهای مهم مانندFOMC و NFP بر تصمیمات معاملاتی شما را نشان می دهد.
* فصل های ۲۳ تا ۳۰ شما را با استراتژی های مربوط به گشایش های هفته/ روز جدید، خلاهای نقدینگی و استفاده از دیدگاه نهادی در معاملات خود آشنا می کند.
* فصل های ۳۱ تا ۳۳ شما را به سطح بالاتری می برد و در مورد محدوده معامله گران بانک مرکزی، ستاپ های معاملات روزانه با احتمال بالا و شیفت های سه ماهه بحث می کند.
در سراسر این کتاب همچنین بینش های ارزشمندی در مورد استفاده از تکنیک های مختلف پیدا خواهید کرد؛ از رویدادهای تقویم اقتصادی و الگوهای روزانه گرفته تا ادراک سازمانی و انواع بلوک های سفارش.
با شروع هر فصل که بر اساس دانش به دست آمده در فصل قبل کامل می شود، به تدریج در پیچیدگی های معاملات روزانه مهارت پیدا خواهید کرد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...