حاکمیبت شرکتی و کنترل های داخلی نشریه شماره 42 PACT

نویسنده :
سیدمصطفی علوی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 2 / 1402 تعداد صفحات : 205
نوع جلد / قطع: شومیز / رحلی وزن: 505
ویرایش : 1 شابک 9786229304808
موضوع اصلی : حسابداری موضوع فرعی : حسابرسی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 190,000تومان

بسیاری از شرکت ها و البته نهادهای نظارتی دریافته اند که برای هدایت واحد تجاری و دستیابی به اهداف آن باید ساختاری قوی وجود داشته باشد که حقوق سهامداران و سرمایه گذاران را حفظ نموده و موجب افزایش ارزش شرکت شود. علاوه بر این مدیران را در راهبری و نظارت بر شرکت ها یاری نماید.
ابلاغ دستورالعمل حاکمیت شرکتی و پیش از آن دستور العمل کنترل داخلی، منشور کمیته حسابرسی و منشور حسابرسی داخلی، مدیران شرکت ها را ملزم به رعایت وظایف و هنجارهای مختلفی نموده است که بتوانند شرکت ها را به شیوه ساختارمند هدایت نمایند تا منافع سهامداران و سایر ذینفعان حفظ شود.
کتاب حاضر که طبق سرفصل های مصوب شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دستورالعمل های سازمان بورس و اوراق بهادار و آخرین تغییرات و تجدید نظرهای صورت گرفته گردآوری شده است، نه تنها در دانشگاه ها و مراکز علمی بلکه برای ناشران ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، نهادهای مالی تحت نظارت و سایر علاقه مندان به این حوزه مفید خواهد بود.
این کتاب حاصل تجربه بیش از یک دهه حضور نویسنده در حوزه حاکمیت شرکتی، کنترل داخلی، حسابرسی داخلی و کمیته های حسابرسی با محوریت بازار سرمایه بوده که از نزدیک و به طور ملموس موارد فوق را تجربه کرده است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...