اخلاق و رفتار پسندیده کسب و کار

نویسنده :
علی غفوریان ملازاده
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 124
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 150
ویرایش : 0 شابک 9786229033517
موضوع اصلی : کسب و کار و کارآفرینی موضوع فرعی : کسب و کار

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 170,000تومان

عامل مهمی که در شکل گیری (اقتصاد سالم مؤثر) است، نحوه اخلاق و رفتار افراد جامعه با یکدیگر می باشد که جنبه های خوب و شایسته آن اخلاق و رفتارهای پسندیده است که می تواند در ایجاد جامعه سالم در تعاملات اقتصادی نقش اساسی ایفا کند.

اخلاق و رفتار در کسب و کار از موضوعات بسیار مهمی است که در فعالیتها و ارائه خدمات سازمان های دولتی و موسسات خصوصی و بنگاه های کسب و کار تاثیر مطلوبی در رفتار شغلی و زندگی مردم می گذارد. این موضوع نه تنها موجب رضایت کارکنان را در محیط کارشان فراهم می سازد، بلکه باعث خشنودی و رضایت مندی مراجعان و مشتریان هم می شود.

بحث تهذیب اخلاق، رفتار نیکو، خوش اخلاقی، خوش رفتاری، تکریم ارباب رجوع و سایر مواردی همچون: اعتماد، صداقت، عدالت، راستگویی، وفاداری، امانت داری و خیلی از فضیلت های دیگر که از جمله فضائل اخلاقی کسب و کار به حساب می آیند. از زمان های قدیم در بازار و هر نوع خدمات کسب و کار در زمینه های تجاری، خدماتی و مشاغل دیگر متداول بوده است و سبب جلب اعتماد عمومی، آرامش خاطر و جذب مشتری از دیگر مزایای اخلاق و رفتار پسندیده می باشد. باید متذکر شد بی اعتنایی به مسائل اخلاقی و بی توجه ای از مسئولیت ها و تعهدات اجتماعی منجر به تعطیل شدن و از بین رفتن بنگاه می شود. به همین دلیل بیشتر شرکت های موفق، برای تدوین استراتژی اخلاقی احساس نیاز کرده اند. و به رعایت آن توجه خاص دارند.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...