استراتژی بازاریابی

Advanced Introduction To Marketing Strategy

نویسنده :
جورج اس. دی
مترجم :
حسین جلیلیان سجاد خانی پردنجانی
نوبت و سال چاپ : 1 / 1403 تعداد صفحات : 160
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 260
ویرایش : 0 شابک 9789641576501
موضوع اصلی : بازاریابی موضوع فرعی : بازاریابی استراتژیک

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 150,000تومان

«مشتری» و «رقیب» دو ذینفع اصلی در بیرون از شرکت محسوب می شوند. بازاریابی رشته ای از کسب و کار است که تمرکز اصلی آن بر «مشتری» است و هدف آن، خلق ارزش برای مشتریان و سایر ذینفعان و دستیابی به اهداف شرکت به شیوه ای سودآور است. بازاریابی سطوح مختلفی دارد و برخی صاحبنظران آن را نوعی فرهنگ یا فلسفه کسب و کار می دانند و برخی آن را در سطح استراتژی بازاریابی و برخی نیز در سطح تاکتیک های بازاریابی مورد بررسی قرار می دهند. همچنین استراتژی شاخه ای از کسب و کار است که تمرکز اصلی آن بر ذی نفع دیگر یعنی «رقیب» است و هدف اصلی آن، کسب مزیت رقابتی برای سازمان به منظور تحقق چشم انداز، مأموریت و اهداف بلند مدت آن است.

استراتژی بازاریابی حوزه مطالعاتی و زمینه ای کاربردی است که هر دو ذی نفع را در بر می گیرد. از نظر سطح استراتژی، استراتژی بازاریابی در سطح وظیفه ای قرار دارد اما به دلیل موضوع اصلی بازاریابی که خلق ارزش برتر از رقبا برای مشتریان است، بازاریابی بیش از هر حوزه وظیفه ای دیگر با مدیریت استراتژیک همپوشانی دارد. در واقع، بازاریابی اهمیت و جایگاه استراتژیک دارد.
کتاب حاضر می تواند به عنوان منبع دروس «استراتژی بازاریابی»، «مدیریت استراتژیک بازاریابی» و «مدیریت بازاریابی پیشرفته» در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مورد استفاده قرار گیرد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...