بانکداری سرمایه گذاری؛ ادغام، تملیک و عرضه عمومی اولیه - جلد 2

Investment Banking: Valua on

نویسنده :
جاشوا روزن باوم جاشوا پرل
مترجم :
محسن اسکندری نیا پگاه خوشجو
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 262
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 340
ویرایش : 0 شابک 9786001695926
موضوع اصلی : اقتصاد موضوع فرعی : بانکداری

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 200,000تومان

تمرکز کتاب بر روش های اصلی ارزش گذاری است که هم اکنون در وال استریت استفاده می شود. این روش ها شامل تحلیل شرکت های مشابه، تحلیل سوابق معاملات، تحلیل جریان های نقدی تنزیل شده و تحلیل خرید اهرمی است. از این روش ها برای تعیین ارزش گذاری شرکت های سهامی عام و خاص در حوزه ی معاملات ادغام و تملیک، تملیک های اهرمی، عرضه های عمومی اولیه، تجدید ساختار و تصمیمات سرمایه گذاری استفاده می شود. همچنین این روش ها، سنگ بنای ارزش گذاری مستقل شرکت ها و ارزیابی ارزش گذاری شرکت سهامی عام بیشتر یا کمتر از مقدار واقعی را تشکیل می دهند.

از این رو، این مهارت های پایه، برای شرکت های سرمایه گذاری خصوصی و صندوق های پوشش ریسک به منظور تحلیل برای بانک های سرمایه گذاری قابل استفاده است. در کتاب، با استفاده از رویکرد کاربردی و گام به گام، در هر روش ابتدا سابقه ی زمینه ی دانش را مطرح می کنیم و به تعریف واژگان کلیدی و مفاهیم مالی می پردازیم و سپس فرایند آن را در طول کتاب شرح می دهیم.
همچنین از طریق مرور جامع بر مبانی تملیک های اهرمی، ادغام و تملیک و عرضه ی عمومی اولیه، بستر اجرای روش های ارزش گذاری مختلف را فراهم کرده ایم. در شکل های اصلی معاملات، فرایند و تحلیل ها را گام به گام و تشریحی بررسی کرده ایم و تحلیلی نمونه را همانند معاملات حقیقی به اجرا درآورده ایم. در این بحث، همچنین اطلاعات مفصلی مربوط به مشارکت کنندگان کلیدی، منابع و شرایط تأمین مالی، استراتژی ها، نقاط عطف و مستندات حقوقی و بازاریابی را ارائه کرده ایم.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...