پردازش تصاویر با پایتون

Image Processing Tutorials With Python

نویسنده :
یان گاوت یوهان دیبایل
مترجم :
جواد وحیدی سمیه نوشیروان
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 281
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 430
ویرایش : 0 شابک 9786225412293
موضوع اصلی : کامپیوتر موضوع فرعی : برنامه نویسی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 279,000تومان

پردازش تصویر دیجیتال هم هنر و هم علم است. این رقص اعداد و تصاویری است که زندگی را به بیت ها و بایت ها می بخشد. همان طور که ما در پیچیدگی های آن سفر می کنیم؛ باشد که الهام، دانش و مهم تر از همه، قدردانی عمیقی از شگفتی های دیجیتالی که دنیای ما را رنگ آمیزی می کنند؛ بیایید. به قلمرو جذاب پردازش تصویر دیجیتال خوش آمدید.
در دنیایی که به طور فزاینده دیجیتالی می شود؛ دست کاری و تفسیر تصاویر از یک تلاش هنری صرف به یک علم پیچیده و یک ستون اساسی فناوری مدرن تبدیل شده است. از عکس هایی با وضوح بالا که با گوشی های هوشمند خود می گیریم تا تصاویر پزشکی پیچیده ای که به ما اجازه می دهند به بدن انسان نگاه کنیم؛ قلمرو پردازش تصویر دیجیتال (DIP) به روش های بی شماری و اغلب بدون توجه زندگی ما را تحت تأثیر قرار می دهد.
پردازش تصویر دیجیتال در هسته خود، استفاده از الگوریتم های کامپیوتری برای انجام پردازش تصویر بر روی تصاویر دیجیتال است. اما این تعریف ساده غنا و پیچیدگی این رشته را رد می کند. الگوریتم های DIP چه برای بهبود عکس ها، استخراج اطلاعات از تصاویر ماهواره ای یا فعال کردن فناوری تشخیص چهره، ستون فقرات بی صدا را برای کاربردهای متعدد تشکیل می دهند.
در این کتاب تلاش می شود تا شکاف بین مفاهیم انتزاعی ریاضی را که زیربنای تکنیک های پردازش تصویر هستند و کاربردهای عملی آنها در دنیای واقعی پر شود. چه به عنوان سرگرمی به دنبال ارتقای عکاسی خود هستید؛ چه دانشجویی که عمیقاً در مبانی نظری غواصی می کند یا یک حرفه ای که به دنبال تکنیک های پیشرفته است، هدف این کتاب روشن کردن مسیر است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...